تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

مترسک

مزرعه را .... ملخ ها جویدند

و ما برای  کلاغ ها مترسک ساختیم

و این بود شروع جهالت ....

 عکس بهار 95 گرفته شده 

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 22:23

وا سه روز من نبودم ببین چه خبر شده

این خونه تکونی نمی ذاره بهت برسم خورشید، اما طلایی این عکس رو که خیلی دوست دارم

اشکال از خونه تکونی نیست مشکل پر حرفی منه وقتی بیرون از این خونه گوش شنوایی نیست میشه این وضع نوشتن

سامورایی سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 08:56 http://samuraii84.persianblog.ir/

ز خاک من اگر گندم برآید
از آن گر نان پزی، مستی فزاید
خمیر و نانِبا دیوانه گردد
تنورش بیت مستانه سَراید

به دلم نشست حفظش میکنم

آبلوموف سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 07:58 http://ablomof.blog.ir

خیلی خوشگلن !

خودم این عکس رو خیلی دوست دارم

صادق سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 01:51

با عکسایی که امروز گذاشتی خیلی کنجکاوم کردی که بپرسم اهل کجایی(اینجا کجاست)....میتونم بپرسم؟

اینجا یکی از روستاهای هندیجان استان خوزستان اما اهل کجا هستم خوزستانیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد