تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

12

خوش آمد گل وز آن خوشتر نباشد
که در دستت بجز ساغر نباشد
زمان خوشدلی دریاب و در یاب
که دایم در صدف گوهر نباشد
غنیمت دان و می خور در گلستان
که گل تا هفته دیگر نباشد
ایا پرلعل کرده جام زرین
ببخشا بر کسی کش زر نباشد
بیا ای شیخ و از خمخانه ما
شرابی خور که در کوثر نباشد
بشوی اوراق اگر همدرس مایی
که علم عشق در دفتر نباشد
ز من بنیوش و دل در شاهدی بند
که حسنش بسته زیور نباشد
شرابی بی خمارم بخش یا رب
که با وی هیچ درد سر نباشد
من از جان بنده سلطان اویسم
اگر چه یادش از چاکر نباشد
به تاج عالم آرایش که خورشید
چنین زیبنده افسر نباشد
کسی گیرد خطا بر نظم حافظ

که هیچش لطف در گوهر نباشد حافظ

این روز ها از هر روزی برای من بهاری ترِ بقول آقام هر روزی که دلت خوشه  همون روز عید

وقتی هیچ اتفاق خاصی پیش نیاد واسه دل خوشی اما حس کنی حالت خوبه  اون روز ، یا ساعت یا حتی اون دقیقه احساس میکنی واقعا زندگی کردی  و من امروز تو این حس وحال هستم ، البته بی دلیل بی دلیل هم نیست چون فهمیدم بر خلاف چیزی که فکر می کردم خدا خیلی حواسش به من هست   میدونید هر روز وهر لحظه تو زندگیم حس کردم ومیکنم بنده ی خاص خدا هستم اما آدمیِ گاهی شاکی میشه

این حس وحال با شنیدن موسیقی تا بهار دلنشین از استاد بنان  ودرست  کردن عمونوروزی که تو عکس میبینید  تکمیل شد 

امسال میخوام برای مامانم کلی کاردستی درست کنم از رومیزی گرفته تا ظرفای سفالی و جا دستمال کاغذی دلم میخواد خونمون پر رنگ بشه از خدا میخوام  حالم خوب باشه تا حال دل مامانم رو هم مثل خودم بهاری کنم کلی نقشه کشیدم که با هنر دستم خونه رو تغییر بدم ومثل بچه ها ذوق زده هستم 

امیدوارم شما هم حال دلتون خوش وبهاری باشه و اگه نیست بزودی بشه


تا یادم نرفته عیدانه های شما هم سر جاشه فقط باید بچینم وعکس بگیرم به دیوار این خونه آویزون کنم :))

ادم بی معرفتی نیستم هم به فکر مامانم هستم هم شما :)))

نظرات 1 + ارسال نظر
سامورایی چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 09:44 http://samuraii84.persianblog.ir/

می دهم
خود
را
نویدِ
سالِ
بهتر

سالهاست !

#اخوان_ثالث

می دهم خود را نوید سال بهتر انشالله :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد