تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

17

میگفت میگن طرف دکتره اما نمیگن از خودش هیچی نداره حتی یه ماشین

کی به من زن میده ؟

گفتم تقصیر خودتونه

وجدان وکار خیر رو بگذارید کنار

یکم بی انصافی  چاشنیش کنید وضعتون خوب میشه  اخه ویزیت پنج هزار تومنی ولمنیت دویست پنجاه هزار تومانی اونم صد وپنجاه تومنش رو تخفیف بدی هم شد وضع کار خب دوتا مریض مثل من بیاد همینه دیگهه فاکتور پانزده میلونی بدهی با مهلت سه روزه

می تونید مثل دکتر فلانی بساز بفروش بشید

 گفت غیر از دندان پزشکی هیچی بلد نیستم ، عرضه ی هیچ کاری رو هم ندارم

(دیالوگ آشنایی که بین من ودوستام خیلی رد وبدل شده عرضه ی هیچ کاری ندارم  نمیدونم چرا ما ( یعنی من ودوستام تو بعضی زمینه ها حس بی عرضه گی داریم) شاید نخواستیم یا نتونستیم همرنگ جماعت بشیم )

خندیدم گفتم من هم تو خیلی زمینه ها بی عرضه بودم اشکال نداره 14 ساله دارم کار میکنم 5 تومن پس انداز دارم اونم اگه سپرده نبود تا حالا خرج دوا درمون شده بود

غصه نخور دکتر هنوز جا داری برای کار کردن

اگه وضعم خوب بود ...

اگه وضعم خوب بود برای ماها فقط در حد همین اگر و ای کاش هست  من هم دلم میخواد اونقدر  پول داشتم که برای بچه ها بدون دغدغه و با خیال راحت خرج می کردم اصلا دلم میخواست  کاری کنم که هیچ بچه ای تو هیچ کجای دنیا غصه نخوره

شما هم دلتون میخواست از مردم هزینه ی درمان نگیرید

اما چه میشه کرد نه وضع من خوبه نه شما بهتره اصلا بهش فکر نکنیم

همه ی ما دلمون میخواد وضعمون خوب باشه  وخیلی راحت به مردم کمک کنیم  اما از بعد از ظهر تا الان که از مطب دکتر برگشتم مدام این سوال تو ذهنمه که اگه خدا آرزوی  اگه وضعم خوب بود رو  برآورده می کرد هم می تونستم به همین راحتی الان به شاگردام کمک کنم  یا مثل عمو خیری پول به دلم دوخته می شد 

همیشه از خدا میخوام بهم بده اما منُ بندش نکنه

وامیدوارم یه روز به آرزوم برسم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد