تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

خوشنویس


برای اولین بار از طریق رفیق هیچ کسم با ایتالو کالوینو آشنا شدم  نویسنده ای که بعد از خوندن سه کتاب ، نویسنده محبوبم شد

نمیدونم چه جادویی تو  کتاباش هست که از خوندنشون سیر نمی شم ، یه جورایی انگار دست زیر چونت گذاشتی وکالوینو داره برات قصه میگه  درست همون حس وحالی رو تجربه می کنی که وقت قصه گویی مادر یا مادربزرگ داشتی ،  حسی که فقط تو کودکی تجربش کردی ولذتی که برات تبدیل به رویا و آرزو شده رودوباره  با خوندن داستانای کالوینو تجربه خواهی کرد ، با این تفاوت که قصه ها اینبار برای بزرگسالانِ

به جرات میتونم بگم لقب خوشنویس واقعا برازنده کالوینو وبخصوص شوالیه ناموجود هست.

 شوالیه ناموجود داستانی بود که آخرش با یه غافلگیری باحال تمام شد ، چیزی که من تا بحال تو هیچ کتابی  حس نکرده بودم 

اونقدر از خوندنش ذوق کردم که خدا میدونه یه جور حس وحالی که دلت بخواد فریادبزنی وبه همه بگی که این کتاب واقعا حال خوب کنه واقعا دوست داشتنیه

تو پست قبلی گفتم ممکنه خوشتون نیاد ازش اما مگه میشه کالوینو بخونی  وخوشت نیاد امکان نداره پس به جرات میگم بخونید بخونید و حتما بخونید و مثل من ذوق زده بشید

کالوینو یه سه گانه نیاکان ما داره که شامل ویکنت  شقه شده ، بارون درخت نشین و شوالیه ناموجودِ )  با اینکه فقط یکی از این سه کتاب رو خوندم امامطمعنم  از خوندن هیچ کدومشون پشیمون نمی شید  دو کتاب رو سفارش دادم وقتی به دستم رسید حتما در موردش می نویسم



نظرات 2 + ارسال نظر
هانی پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 16:45 http://hanihastam.blog.ir/

تعریف بارون درخت نشین رو زیاد شنیدم... پس اینم بذاریم توی لیست #باید_بخوانم_ها !

خیلیم خوب

سحر چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 22:58

یکبار "اگر شبی از شبهای زمستان مرد مسافری" رو شروع کردم، اما نمی دونم چرا نیمه تمام گذاشتم و هیچوقت خودمو نبخشیدم ... به نظرم خوب باشه منم برم سراغ کالوینو، حیف که تو کتابخونه مون چیزی ازش نداریم؛ یه موقعی داشتیم ... آخه این کتابخونه ی ما جن زده است، یکدفعه یه چیزهایی توش پیدا میشه که چشمام گرد می شه، بعد یک ماه بعد همون کتاب رو غیب می کنه

پس تا جن های کتابخون کتابات رو غیب نکردن زود بخون
کالوینو عالیه سحر حتما برو سراغش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد