تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

31


برای فرار از درد خودمو بستم به کتاب خوندن از صبح که از خواب بیدار میشم  تا نصف شب تو دنیای داستان ها غرق میشم

اینطوری فرصت فکر کردنُ از خودم می گیرم

دیروز برای اولین بار برای امتحان دستگاهم رفتم بیرون این که باقی مونده عمرت تا انجام پیوند مجبور باشی  سنگینی کوله پشتی رو روی شونه هات تحمل کنی اصلا حس خوبی نیست  حداقل برای منِ راحت طلب که حتی سنگینی سر شونه های مانتوم رو هم تحمل نمیکنم :))خوب نیست

اینکه برای زنده موندنت خدا باید جون یکی دیگه رو بگیره ، اینکه با ریه ی یکی دیگه نفس بکشی و اینکه مادری بخاطر از دست دادن بچش باید غصه دار بشه تا تو زنده بمونی اصلا حس خوبی نیست  نمیخوام بهش فکر کنم اما مثل رگبار میاد تو ذهنم

تنها راهش کتاب خوندنِ اینقدر بخونم وتو خواب وخیال غرق بشم تا واقعیت رو فراموش کنم

اعترافات مردی چنان دیوانه که با حیوانات می زیست

بوکفسکی رو می خونم یه داستان کوتاه که زود تموم میشه

فکر کنم باید برم سراغ یه مجموعه طولانی که دیر تموم بشه اینجوری که پیش برم کتابای  نخوندم امروز فردا تمومن وباید برم سراغ دوباره خوانی کتابای خونده شده ی کتابخونم

کاش تو این وضعیت حداقل به یکی از آرزوهام می رسیدم یا کتابخونه ای با دوهزار جلد کتاب داشتم ویا صاحب یه کتابفروشی میشدم اینجوری یه عالمه کتاب برای خوندن داشتم



نظرات 2 + ارسال نظر
مجید مویدی یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 23:13

از توی همین کتابخونه های به روز نشده هم میشه کارای خیلی خوبی جست. اینو از من بشنو و قبول کن. خودم اینکاره م که می گم . جدی هم میگم. یه سر برو تجدید نظر و جستجو کن توش.
من تو ماه جدید یه برنامه دارم که یه سری از کتاب های کتابخونه رو بخونم. یکیش مثلا نمایشنامه های شکسپیره. و چیزای دیگه... .تا وقتی که خودم بعضی هاش رو بخرم.

موافقم شاید از تنبلی این حرفو زدم که نرم کتابخونه

سحر جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 22:02

کتابخانه دور و برت نیست؟

بهترین کار همینه که تو دنیای کتابها غرق بشی، انقدر هم سخت نسبت به پیوند نگاه نکن لطفا!

کتابای کتابخونه محلمون به روز نیست
شهر ما سه کتابخونه داره که اوضاعشون خوب نیست
سعی میکنم سختش نکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد