تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

حیوان خانگی من :))

وقتی دلم حیوان خانگی میخواد اما نه شرایط نگهداریش رو دارم نه دلم میاد یع بی  زبون رو تو خونه نگه دارم نتیجش میشه این پیشی ملوس وبچه هاش 

دلم میخواد تو دنیای عروسک ها وعروسک سازی اونقدر حرفه ای بشم که تمام تخیلاتم رو به واقعیت تبدیل کنم 

نظرات 2 + ارسال نظر
سامورایی شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 09:44 http://samuraii84.persianblog.ir/

خیلی باحاله این

با حالی از خودتونه :)

سحر چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 16:52

وا، اون بچه هاش چه بامزه هستند ... مامان خوش تیپیه، از اون پاپیونش می گم

گربه ی منه هنوز اسم نداره:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد