تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

گندم گل گندم ای خدا شادی مال مردم ای خدا

گندم گل گندم ای خدا          شادی مال مردم ای خدا

شعری که دایی ناصر خدا بیامرزم  میخوند اگه میخواید بقیش رو بخونید  سرچ کنید متل گل گندم ( اگه اشتباه نکنم همین بود ) چون اونقدر طولانیه که جز همین بیتش وصدای گرم وگیرای داییم چیزی تو ذهنم نمونده



 نقش ونگار ابرها تو اسمون رو خیلی دوست دارم  ناخوداگاه بیشتر عکس هایی که می گیرم از آسمون وابر هاست 

شاید بخاطر اینه که پرواز و اوج گرفتنُ دوست دارم وآسمون تداعی کننده پیشرفت وپرواز و من بالاخره یک روز مثل جاناتان مرغ دریایی    به آرزوم می رسم  اونوقتِ که همه باورم می کنند

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 16:53

تضاد رنگی عکستو دوست دارم ... این مزرعه ی گندمه؟!

بله مزرعه گندمه

هانی چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 15:34 http://hanihastam.blog.ir/

عکسات قشنگن. سر فرصت که این نت اجازه بده همه عکساتو می بینم حتمن

از بس دور و برمون کویره تا بهار میشه فوری از طبیعت عکس میگیرم تاتابستون طولانی رو باهاش سر کنم فرهاد میگه با اینا زمستونو سر میکنم من میگم با اینا تابستونو سر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد