تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

36

الان یه خورشید نا امید نشسته جلوی کامپیوتر و داره به عروسکایی که درست کرده و رو دستش مونده فکر میکنه

تو این اوضاع نابسامان مالی که خانواده گرفتارش شده میخواستم کمکی باشم ولی نشد و متاسفانه پس اندازمو برای خرید وسایل هدر دادم

اونوقت  تو برنامه های تلویزیونی بگید  اگه بخواین میشه

بخدا گاهی نمیشه منم امروز همشون رو بین در وهمسایه فامیل وآشنا تقسیم کردم بعنوان هدیه چندتایی هم نگه داشتم برای دوستانم بفرستم  حداقل اینطوری با دیدنشون دق نمیکنم

یه سری هم بردم بیمارستان بخش کودکان

الان فقط دوتا خاتون برش خورده مونده که حوصله ندارم بدوزمشون 

نه سر وزبون دارم نه میتونم قیمت بدم کاش جای این همه تخیلی که روزانه تو ذهنم در حال رفت وامد هستن کمی سر وزبون داشتم

واقعا فروشندگی کار سختیه

سفالا وعروسکامُ بردم مغازه ها نشون دادم  کسی طالب نبود همه می گفتن نه  بازار کساد جنسای خودمون رو دستمون مونده

شیطونه میگه برم بساط کنم ولی تو این شهر کوچیک  نمیشه همه هم دیگه رو می شناسن   و با دست فروشی گاو پیشونی سفید می شم

ته همه ی این غر غرا و نا امیدی ها و بذل وبخشش ها هم تمام وسایل کارمُ گذاشتم انباری   و برای همیشه با عروسکا و پارچه هام خداحافظی کردم




نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه بهار جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 03:15 http://taraneh-bahar.mihanblog.com

سلام خورشیدم
حالت خوش باشه همیشه و این خوشی از درون باشه نه وابسته به بیرون

فدای سرت گلم
باید به ده تا در بسته بخوری تا اون دری که بازه رو پیدا کنی
نه عصبی باش نه دلخور و ناراحت

یه روز خوب میاد
روزی که همه چی توش خوب باشه و هیچی حال خوب ادمو خراب نکنه
مطمئن باش

سلام عزیز دل
امیدوارم اون روز خوب بیاد
از وقتی وسایلمو جمع کردم حالم بهتره

هانی پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 18:21 http://hanihastam.blog.ir/

سر بلند کردن توی این بازار نابسامان آسون نیست اصلن و حیفه آدم به خاطرش ناامید بشه و بی خیال هنرش بشه و به ته انباری تبیعیدش کنه.
نمیگم بازم هزینه کن ولی گاهی برای دل خودت عروسک بساز! یا برای همون بچه‌های بخش کودکان. نمی‌خوام تو این پست تز بدم ولی گاهی وقتا میشه آدم یه کاری رو صرفن برای خوب کردن حال خودش انجام بده، نه برای درآمدش. مثلن تو که بلدی عروسک درست کنی و ببری بخش کودکان ، چرا یه فراخوان به در و همسایه و دوست و آشنا ندی که هر کی پارچه و وسایل اضافی داره که میشه ازشون عروسک ساخت اونا رو به تو بده که برای بچه‌های بیمارستان عروسک درست کنی؟ البته صرفن اگه این کار حالت رو خوب میکنه و یه رنگ دیگه به روزات میزنه. فکر میکنم انرژی‌ای که آدم از این کارا می‌گیره خیلی خوب باشه.

از این کارای دلی حال خوب کن کردم بخش دنیای من و عروسکامو بخون بازم ادامه میدم
اما فعلا باید ازشون دور باشم چون حسابی عصبی میشم خواستم کمک خانوادم باشم حداقل برای داروهای خودم بتونم کاری کنم
بحران مالی از سرطانم بدتره امیدوارم رفع بشه به زودی اونم بحرانی که بخاطر بیماری خودم بوجود اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد