تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

خوشبختی های کوچک من


 امروز اول اردیبهشته یه روز جدید  ماه جدید و زندگی جدید

قرارِ به چیزی فکر نکنم و غصه نخورم

صبحی که با سینا حجازی جان شروع بشه می تونه بهترین صبح باشه  و یه روز عالی رو رقم بزنه

گقته بودم وسایل کارم به انباری تبعید شد  وبرای همیشه با عروسک و دنیای عروسکام خداحافظی کردم ، مگه میشه یه مادر بچه هاش رو برای همیشه از خودش دور کنه  بیشتر از چند ساعت دوام نیاوردم و دیشب خاتون خانم من متولد شد 

من مامان چهار دختر  دوست داشتنی هستم  وصاحب یه گربه ی ملوس که دوتا بچه ی شیرینک داره

میدونم هیچوقت نمی تونم  مامان یه بچه ی واقعی بشم  ولی مادری کردن برای عروسک ها هم خالی از لطف نیست

دخترایی که با دیدنشون تو کتابخونه قند تو دلم اب میشه و هر کدوم تو خیالم یه بچه ی واقعی هستن 

همه خوشبختی من خلاصه میشه تو همین کتابخونه، دنیای کتابا وعروسکام 

دنیای تخیلی  که برای خودم ساختم ، دنیایی که وقت درد ودلتنگی بهش پناه میارم و تنها جایی که توش احساس خوشبختی میکنم، یه جور ریکاوری ِ، جون گرفتن برای مواجه شدن با دنیای واقعی

بچه ها وقت عکس گرفتن خیلی شیطونی میکردند وبه زور یه جا موندن گربه جانم که وقت شیر دادن به بچه هاش بود و حال وحوصله نداشت یه ژست درست درمون بگیره

الان که دارم این چند خط رو می نویسم کتابخونه رو گذاشتن رو سرشون  

 از راست به چپ معرفی میکنم دختر تهرونی - دختر خندان - رقصان - فرشته کوچولو - خاتون وآخریم که  پیشی ملوسه که نه خودش اسم داره نه بچه هاش

راستش اولین تجربه من تو زمینه نگهداری حیوان خانگی من حتی نمیدونم چه اسمی براشون انتخاب کنم

 تو رو خدا قیافه گرفتن دختر تهرونی رو می بینید اسمش رو گذاشتم دختر تهرونی چون هدیه ی یه دختر تهرونی عزیز و دوست داشتنیه کسی که ندیدمش وتو یه گروه هنری با هم دوست شدیم اما موندگار وهمیشگی

بخاطر همین قیافش با بچه های خودم که دختر بندری هستن فرق داره :)) عاشق این غرورشم و موهای بلوند وپریشونش یاد دختر مغرورای کارتونا می افتم همون بچه پولدارایی که کسی رو تحویل نمی گیرن اما کم کم یخشون باز می شه

 

 


 اینم یه عکس  خانوادگی از دخترای گلم 

نظرات 2 + ارسال نظر
سامورایی شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 09:42 http://samuraii84.persianblog.ir/

عاشق اردی‌بهشتم
شاید یکی از دلایلش تولد خیلی از عزیزای دوست داشتنی زندگیمه و البته زیباترین ماهِ ساله.
دوست دارم عکس پاندامو ببینم

عجله نکن رفیق یکمی طول میکشه پاندات به دستت برسه چون خونه ی خودمون نیستم

سحر جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 20:56

همشون خیلی خوشگلند، اما من خاتون رو از همه بیشتر دوست دارم

خاتونم شما رو دوست داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد