تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

41


آدرسی که براتون میگذارم ادرس سامانه ی مدیریت کتابخانه ها یا یه همچین چیزیه حالا عنوانش مهم نیست مهم اینه که از این به بعد شیک و مجلسی می تونید کتاب خونه های محل زندگیتون ویا کل کشور رو چک کنید و کتاب مورد نظرتون رو پیدا کنید   سمت چپ صفحه ای که باز میشه از قسمت جستجوی کتاب و با پر کردن گزینه های  خواسته شده می تونید کتابتون رو پیدا کنید وبعد  به کتابخونه مراجعه کنید اینطوری در هزینه رفت وامد و وقت وخیلی چیزای دیگه صرفه جویی میشه و مثل من با ذوق نمیرید کتابخونه وبعد دست از پا درازتر برگردید حداقل مطمعن میشید که کتاب مورد نظرتون رو دارن

,www . samanpl. ir

 

اونوقت باز بیاین بگین بهترین گزینه جای آرزوی داشتن در ختی با میوه ی کتاب رفتن به کتاب خونه است خب رفقا فکر کردید بنده کجا زندگی میکنم تو یه شهر کوچیک با دو کتابخونه که صبح تا حالا صد تا کتاب سرچ کردم وبا پیام کتاب مورد نظر شما یافت نشد مواجه شدم :(((


امیدوارم حداقل شما بتونید کتابای مورد علاقتون رو پیدا کنید اینجوری پیش بره بر خلاف میلم باید پی دی اف خونی رو شروع کنم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 11:03 http://shaahed.blog.ir

خورشید خانم samanpl را نوشتی samarpl

الان درستش میکنم

سحر یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 23:07

باور کن پی دی اف خونی هم می تونه لذتبخش باشه، نمی دونم چرا کتابخوانهای ایرانی انقدر در برابرش موضع می گیرند.
من یه موقعی که دنبال قصه های پلیسی می گشتم کلی پی دی اف رو تبلت خوندم ... الان هم اگه بخوام کتاب بدون سانسور بخونم ( منظورم به انگلیسیه البته ) می رم آنلاین پیداش می کنم و خیلی هم لذت می برم. مطمئنم دو سه هفته دیگه که بهش عادت کردی، از امکان خواندن این همه کتاب از خوشحالی بال بال می زنی

فعلا که مجبورم امتحانش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد