تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

44

اگر بخواهم صادق باشم

دیگر به دنبال کسی که درکم بکند نیستم

من از ابتدای کودکی رو روک ام را

شکستم تا روی پاهای خود بایستم

میلاد تهرانی - گیلاس ابی


------

بعد از سه بار تلاش ناموفق بالاخره ناتور دشت رو به دست گرفتم وتقریبا رو به اتمامِ قبلا که میخوندم از دست هولدن کلافه میشدم چرا ؟ خودمم نمی دونم شاید وجه اشتراک هایی که با هولدن داشتم و مدتها  پس زده بودم ، جلو چشمام ظاهر میشد به هر حال هر دلیلی داشت هولدن کالفیلد عصبانیم می کرد بخاطر همین نتونستم تا الان ناتور دشتُ کامل کنم  ولی وقتی بیمارستانی هیچ راه چاره ای نداری  جز سرگرم کردن خودت تا روزای کش دار بهاری بگذره

------

موسیقی فیلم آمیلی پولن رو می شنوم وباز می شنوم  وباز می شنوم  وباهاش به سرزمین رویاها سفر میکنم

اولین روز بیمارستانم تا الان اینطوری سپری شد هنوز نوبت تزریق من نشده تا وقت دارم باید برم بخش کودکان دوستای جدیدی پیدا کنم  زندگی من به بچه ها گره خورده ، بدون اونا هیچ معنایی نداره بخاطر همین بیشتر وقت عمرمتو مهدکودکها وبخش کودکان بیمارستانها گذروندم و از وقتی برادرزاده ی کوچولوم دنیا اومد و من برای اولین بار عمه شدم  رنگ وبوی تازه ای گرفت

خدایا من چقدر این فرشته های کوچولو رو دوست دارم تنها موجوداتی که رفاقتشون ، محبتشون و حتی خشم ودلخوریشون واقعی  و بدور از هر رنگ وریایی هست




نظرات 1 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 14:09

تو اولین کسی هستی که شنیدم ناتور دشت رو نیمه کاره ول کرده ... حتما می دونی هولدن چه سرسپرده هایی داره

بله
بقول اقام من هیچیم شبیه ادمیزاد نیست که هولدن خوندم باشه
اینو وقتی گفت که ناتور دشت رو برای بار دوم خونده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد