تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

آرزوهای برفی

همدان گنج نامه 96/1/6

برای اولین بار تو عمرم امسال برف دیدم و یه دل سیر برف بازی کردم

شاید برای خیلیا آرزوی دیدن برف خنده دار باشه اما برای من  که خیلی جدی ارزو بود   همیشه به خودم می گفتم یعنی برف ندیده از دنیا می رم ؟ 

مگه می شه ادم آرزو به دل بمیره ؟ :))

بعد از برف دلم میخواد  درختهای پاییزی رو ببینم امیدوارم  یه روزی اینجا عکس پاییزی هم بگذارم برای من جنوبی فقط یه فصل وجود داره اونم تابستونه بخاطر همین تجربه کردن سه فصل دیگه به معنای واقعی می تونه جز ارزوها باشه 

بهار داریم اما اونقدر کوتاه که تا  بخوایم ازش لذت ببریم جاشو به تابستون داده

وبقیه سال هم تابستون و هوا گرم


تاریکخانه

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 21:26

من تا حالا همدان نرفتم ... خوشحالم که برف رو دیدی، همیشه وقتی چیزی در دسترس آدم نیست حسرتشو می خوره دیگه!

اره حسرت میخوره بازم خوبه حسرتای زندگیم برف و بارونه

علی یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 00:33 http://lajani.blogsky.com

شهر من

شهر تمیز و خوبیه دو روز بیشتر نبودم اما خیلی خوشم اومد ازش

مسعود قلعه شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 17:38 http://a2ms.persianblog.ir

سلام
هنوز پاراگراف آخر رو نخونده متوجه شدم که باید جنوبی باشی... منهم یک دوست جنوبی دارم که همیشه التماس دعا داره که هر وقت برف میاد بهش خبر بدم تا بیاد تهران... اونم مثل من عاشق برف و هوای برفی هست و هر وقت بیاد باید ببرمش کوه تا برف ببینه و اگه خیلی خوش شانس باشه بارش برف رو ببینه و لذت ببره . لذتبخشه .
خوش باشی و سلامت .
از نوشته ات خوشم اومد و سر فرصت قبلی ها رو هم خواهم خوند.
موفق باشی.

سلام
خوش بحال دوستتون
خب ما خارج از خوزستان بهتره بگم خارج از شهر خودمون که کنار دریاس فامیل یا دوست و آشنایی نداریم و امسال بطور اتفاقی قسمت شد هفته اول فروردین همدان باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد