تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

خانه ی دوستی ما اینجاست

من دلم می خواهد 

خانه ای داشته باشم پر دوست

بر درش برگ گلی می کوبم 

روی  آن با قلم سبز بهارمی نویسم

خانه ی دوستی ما اینجاست

تا که سهراب نپرسد  خانه ی دوست کجاست ؟

///////////////////////////////////////////////////////

من تو این خونه بهترین دوستامو پیدا کردم دوستایی که برای خوب شدن حال دلم تلاش کردن و هر وقت بهشون نیاز داشتم کنارم بودن 

مجید عزیز- بودای خوش خنده- سامورایی -سحر- الهام- علی اقا - هانی - عمو رحیم  و مرجان 

خدا رو شکر میکنم که هستین وامیدوارم دوستیمون همیشه پایدار باشه 


نظرات 5 + ارسال نظر
بندباز یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 20:27 http://dbandbaz.blogfa.com/

به به! عجب عکسی! چه رنگ ملوسی داره این گل! عین خودته خورشید. شاد و پرانرژی. ما دوستانت هم از بودن تو انرژی می گیریم و اونو به تو منتقل می کنیم. خونه ت آباد و سبز و خرم.

گل ختمی صورتی
ممنونم مرجان گلی

هانی یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 15:41 http://hanihastam.blog.ir/

@بودا فرشته‌ی مجهز به چوب بلوط

خوشحالم که اینجا می‌نویسی. از معرفی کتابت گرفته تا عکسای قشنگ و حس و حال خودت و ... خونه‌ی خوبیه این خونه‌ی دوسد

این بودای طفلی اینقدر مظلومه و کلی چوب بلوط نوش جان کرده اونوقت با دوتا کامنت چوب بلوطی که وبلاگت گذاشتم اعتراض کردی :)))) هانی یه چوب بلوط طلبت اگه بودا بر علیهم شورش کرد

سحر شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 22:11

ما هم خوشحالیم که اینجا هستیم ... اینجور دوستی ها برای من یکی که خیلی لذتبخشه.

برای منم
از بودن اینجا خیلی خوشحالم

سامورایی شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 11:49 http://samuraii84.persianblog.ir/

سلام بر خورشید عالمتاب
ما هستیم و شما هم مرسی که هستی
همیشه باش و بتاب

امیدوارم زود خوب بشم

بودا شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 11:00

سلام
هزار سال بود که کسی اسم منو توی وبلاگش نیاورده بود
آیکون اشک شوق و گریه ( شرمنده ایکون مناسبش رو پیدا نکردم ... پس این مهندسای نرم افزار دارن چه غلطی میکنن ؟)
عرض کنم که آشنایی با فرشته ی مهربون هم برای ما بسی سعادت بود تا از حالت چوبی خودمون خارج بشیم
خدا شما رو برای ما شیفتگان حفظ کناد
آمین
( آدرس وب جدیدم رو نزاشتم بعدا برات اس میکنم )
بعله اینطوریاس

امان از دست شما
مهندسای نرم افزار بعضی ایکونا رو نگذاشتن تا ذهن نابغه هایی مثل شما فعال بشه و در قالب کلمه خلق کنه اون ایکون رو
ممنونم اونقدرام که می گی فرشته بخدا فرشته نیستم اون روی منو ببینی حرفتو پس میگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد