تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

مرد بی وطن ۲

در حال دو باره خوانی مرد بی وطن هستم و اینبار بیشتر از دو دفعه قبلی به دلم نشست ٬ در ضمن یه کشفی کردم در حد کشف نیوتن مهم:))

به نظرم اگه کسی بخواد با وونه گات ارتباط خوبی داشته باشه قبل از خوندن هر کتابی باید سلاخ خانه ی شماره پنج و گهواره گربه رو بخونه  چون اثر این دو داستان یه جورایی تو بقیه کتابای وونه گات هم هست خیلی مستند و دقیق نیست و صرفا نظر شخصی یه کتابخون دلیه نه کسی که حرفه ای میخونه و می نویسه 

این کشف از اینجا شروع شد که دفعه اول که مرد بی وطن خوندم از همون صفحات اولش که از باکونون و درسدن حرف زده بود چیزی نفهمیدم  ولی مصمم بودم بخونم با خودم می گفتم خب حالا این چند صفحه رو نفهمیدی ادامه بده شاید تا اخر کتاب یه چیزایی متوجه شدی دفعه بعد هم از اون چند صفحه اول فاکتور گرفتم اما اینبار که دفعه سومه با یه حس و حال خوب خوندنش رو شروع کردم مثل اینکه تو یه جای غریب اشنایی رو ببینی موقع خوندن اون صفحات با خودم میگفتم حالا من میدونم باکونون کیه و جریان درسدن چیه و خوندن مرد بی وطن با این کشف بزرگ با لذت دو چندان اغاز شد و به امید خدا فردا به پایان خواهد رسید

به ساعت تاریخ انتشار پست نگاه میکنید تعجب نکنید اونقدر خل نشدم از خواب بیدار بشم و بنویسم هنوزم خواب ارجح تره  از شدت درد بیدار شدم و بخاطر سرگرم شدن و فراموشی درد اومدم از کشف بزرگم بنویسم :)))

نظرات 1 + ارسال نظر
سامورایی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 08:18 http://samuraii84.persianblog.ir/

باید این کشفتو امتحان کنم شاید تونستم با وونه‌گات ارتباط برقرار کنم

امتحان کن شاید تونستی رفیق وونه گات بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد