تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

دوتا خبر خوب

خبر خوب اول

لعنت به  شیطون بالاخره گول خوردم و به وسوسه ی شیطونه عمل کردم و چارتا کتاب از شهر کتاب انلاین  سفارش دادم  :)))

تنهایی پر هیاهو بهومیل هرابال

فرانی و زویی سالینجر

دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم سالینجر

 وبالا بلند تر از هر بلند بالایی  سالینجر

حالا می تونم  راحت نفس بکشم  ولی ته دلم استرس دارم برای بیمارستان رفتنم و مدام خودمو دلداری میدم که اشکال نداره از پس اندازت خرج کردی خدا برزگه و از این حرفا

 خبر خوب  دوم

بالاخره با اسما تماس گرفتم وتونستم بهش بگم میخوام تو کار خیری که  انجام میده کنارش باشم

تصمیم گرفتم مقداری از عروسک هامو بفروشم و پولش رو بدم اسما تا برای بچه های بی بضاعت  لباس ولوازم التحریر و ... بخره

اگه کارم جور شد وتونستم مقداری عروسک درست کنم عکسش رو میگذارم اینجا اگه دلتون خواست با خرید عروسک و کارای دستی تو این کار خیر شریک بشین

با سند ومدرک بهتون نشون میدم پول  خرید کجا خرج شده






نظرات 3 + ارسال نظر
سامورایی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 08:16 http://samuraii84.persianblog.ir/

خوب کاری کردی کتاب گرفتی

ولی هنوز استرس دارم که چرا پس اندازمو خرج کردم

را چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 13:34

سلام اولین باره که میام اینجا ،جالبه که میبینم هنوز هستن کسایی که وبلاگ نویسی کنن.روش خوبیه واسه رهایی از دلمشغولی....

سلام
خیالت راحت هر وقت بیای اینجا یه چیزی برای خوندن ودیدن هست

الهام سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 22:27

بچه که بودم یه کتابفروشی نزدیک خونمون بود مثل کتابخونه های عمومی یه هزینه ی کمی می گرفت وکتاباشو میداد ببریم خونه بخونیم
وجالب این جا بود که کلی خونواده ها میومدن ازش کتاب میگرفتن
من دیگه همچین حرکتی ندیدم

کتابات مبارکت باشه عزیزم

یه راه کتاب نخریدن استفاده ازکتاب های کتابخونه اس
توام که کارت داری
البته بوی کتاب نو و این که مال خودخودت باشه یه چیز دیگه اس

کتابخونمون کتابایی که میخوام نداره شاید خودم هم همین کار رو کردم
کتابامو کرایه دادم و بعد با پولش کتاب جدید خریدم اینم فکر خوبیه ها :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد