تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

54

معلم کلاس اول بودن اونم تو منطقه های محروم و دو زبانه سختی های خاص خودش رو داره که واقعا آدمُ از پا در میاره حداقل برای من احساساتی واقعا سخت می گذره بچه هایی با انواع مشکلات که کمترینش مشکل مالی هست 

اما بزرگترین حسنش اینه که آخر سال وقتی بچه ها با سواد می شن به خودت می گی این حاصل زحمات منه ، وقتی روخوانی رو بدون اشکال می خونن البته با لهجه   آدم از خوشی تو پوست خودش نمی گنجه 

و به خودت افتخار می کنی که تونستی قدم اول رو بخوبی برداری 

موقع جشن الفبا وقتی بهشون نگاه می کردم تو دلم بهشون می گفتم ممنونم کوچولو های من که دوام اوردید و سختی ها رو کنار هم سپری کردیم عاشقتونم و بهتون افتخار میکنم 

نمی دونم بعد از این چه اتفاقی براشون می افته وسرنوشت اونا رو تو چه مسیری  قرار می ده  اماهمه تلاشمُ کردم که بعنوان معلم کلاس اول خاطره ی خوبی از خودم تو ذهنشون بسازم 

 با هم خوش بودیم از هم دلخور می شدیم  وقتی درس می خوندن وپیشرفت می کردند خوشحال ، وقت تنبلی هم ازشون دلخور می شدم  

اما تمام تلاشم رو کردم اون چهار ساعتی که در طول روز  کنارم بودن محبتی که از طرف خانواده های نابسمانشون ازشون دریغ می شد رو جبران کنم چقدر موفق بودم رو خدا می دونه 

دعای هر روز وشبم خوشبختی دخترام بود وهست 

حالا که کلاس خالیه و هیچ سر وصدایی نیست بدجور جای خالیشون حس می شه 

دلم براتون تنگ می شه عزیزای دلم و به خدا می سپارمتون








دلم براشون تنگ می شه  


نظرات 4 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت 22:36

به امید یک سال تحصیلی دیگه و شاگردان جدید ... اینها هم مطمئنا تو را فراموش نخواهند کرد.

امیدوارم
سال تحصیلی جدید اگه بشه میخوام معلم پسرا بشم خدا رحم کنه با شیطنت هاشون

الهام پنج‌شنبه 4 خرداد 1396 ساعت 20:29

خسته نباشی عزیزم
مطمئن باش دل اونا هم تنگ میشه
من هنوز بعد این همه سال یه سری از معلم هامو از یاد نبردم
معلم ها فرشته ان

سلامت باشی دختر گل
همیشه معلمهای کلاس اول جز خاطرات بچه ها حساب میشن
شاید بخاطر این پایه اول ابتدایی رو انتخاب کردم که فراموش نشم

سامورایی پنج‌شنبه 4 خرداد 1396 ساعت 10:57 http://samuraii84.persianblog.ir/

لذتبخشه

دقیقا

هانی چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 20:40

معلم کلاس اول بودن به معنی واقعی سخته!! خیلی صبر و حوصله میخواد که انگار تو داری. خسته نباشی

گاهی کم میارم و خسته می شم اما من عاشق بچه هام
مخصوصا کلاس اولیا
سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد