تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

دختری که پادشاه سوئد را نجات داد ولی حوصله ی منُ سر برد :))

اینبار می خوام از کتابی بنویسم که از خوندنش اصلا لذت نبردم 

دختری که پادشاه سوئد را نجات داد یوناس یوناسن 

یکی از چهار کتابی  که از رفیق هیچ کسم هدیه گرفتم   برخلاف تعریف های زیادی که ازش شنیدم بیشتر شبیه یه مستند بود تا داستان 

از داستانش چیزی نمی نویسم شاید دلتون خواست بخونید وشاید شما بر خلاف من خوشتون بیاد ولی از نظر من 578 صفحه مستند ه شبیه مستند های مایکل مور البته من با خوندنش یه جورایی فارنهایت 9/11 اومد تو ذهنم بی ربط یا با ربطشم نمی دونم اخه من هیچ چیزیم طبق قاعده و قانون نیست که کتاب خوندنم باشه  و فقط خوندمش چون تو بیمارستان کتابی  غیر از این در دسترس ندارم:)))) 

یه جورایی هم داستان بی خود کش اومده بود لزومی نداشت بدبیاری های شخصیت های داستان رو نویسنده اینقدر کش میداد همین موضوع باعث شد خیلی برام جذاب نباشه اما دلیل خوبی نیست که معرفی اش نکنم بخونید شاید شما لذت بردید

مشخصات کتاب من

دختری که پادشاه سوئد را نجات داد 

یوناس یوناسن

تر جمه کیهان بهمنی 

نشر اموت 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد