تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

56

سخن مترجم

کتابی که در دست دارید مکاتبات دو هم کلاسی به نام احمد و زینب است. و در ترکیه بار ها وبار ها به چاپ رسیده است عزیز نسین در این کتاب به انتقاد از نظام آموزشی جامعه ی خود  وشیوه های غلط تربیتی خانواده ها می پردازد . مطالب کتاب خنده دار است . من بار ها هنگام ترجمه کار را رها کردم به اتاق دیگری رفتم  و از ته دل و با صدای بلند خندیدم .برخی صفحات کتاب را برای همسر و پسرم خواندم ، انها هم خندیدند کتاب در عین برخورداری از جاذبه و کشش لازم سخت  عبرت اموز  وپند دهنده نیز هست . همانطور که نویسنده معتقد است  این کتاب نه فقط برای بچه ها که برای بزرگتر ها هم خواندنی است


از سخن مترجم بگذریم وقتی بعنوان یه بزرگتر مخصوصا یه معلم این کتاب رو خوندم هم از ته دل خندیدم وهم از ته دل ناراحت شدم چون  فهمیدم فکر و احساس بچه ها چطوره به خودم گفتم ما داریم چیکار می کنیم 

نویسنده ترکه و انتقادش به جامعه ی خودشه اما همه ی  کتاب به جامعه ی ما هم  شبیه پس حتما حتما بخونید

مشخصات کتاب من

بچه های امروز معرکه اند 

عزیز نسین 

ترجمه داود وفایی

نشر مرکز




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد