تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

61

این روزها کتاب های در دسترسم کتاب های سالینجر هستن 

طبق راهنمایی های رفیق هیچ کسم  وشناختی که خودم پیدا کردم اشتباه محض که سالینجر خونی رو با ناتور دشت شروع کرد 

اولین کتابی که از سالینجر باید خوند دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم البته این نظر شخصی من و ممکنه دوستان دیگه  بتونن از دیگر اثارش شروع کنند و به نتیجه مطلوب برسن اما من تجربه خوبی نداشتم 

دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم پیش زمینه داستانهای دیگه ی سالینجرِ اگه این کتاب رو نخونید نمی تونید با شخصیت سیمور گلاس آشنا بشید وبا کتاب بلند بالاتر از هر بلند بالایی ارتباط برقرار کنید 

  پس 

 1-دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم 


2- بلند بالاتر از هر بلند بالایی 

3 - زویی و فرانی 

و در نهایت این کتابا رو که خوندید برید سراغ بقیه داستان هاش 

-------------------------------------------------------

تو پست  57 از دلتنگی های نقاش خیابان چهل وهشتم  مختصری نوشتم راستش وقتی این کتاب رو دست گرفتم حس ازار دهنده و مبهمی داشتم جوری که با خودم می گفتم رفیق هیچ کس پیش خودش چی فکر کرده که این کتاب رو معرفی کرده اما بعد از خوندن دو داستان اول کم کم نظرم عوض شد اون حس گنگ و مبهم تبدیل شد به ذوق و هیجانی وصف نا شدنی   نه تا داستان تو این کتاب هست که   از خوندن   داستانها ی زیرخیلی خیلی لذت بردم 

یک روز خوش برای موز ماهی

مرد خندان 

انعکاس افتاب بر تخته های بار انداز 

تقدیم به ازمه با عشق و نکبت

دلتنگی های  نقاش خیابان چهل و هشتم

و تدی 

در عرض یک هفته تب سالینجر خونی جوری منو گرفته که  دو کتاب از این نویسنده رو پشت سر هم خوندم  و به امید خدا کتاب سوم هم قراره خونده بشه

حالا می فهمم چرا اینقدر طرفدار سینه چاک داره 

سه پست در مورد سالینجر نوشتم ودر هر سه احساس های مختلفی داشتم ولی فکر کنم الان به ثبات رسیدم و با شناختی که از این نویسنده پیدا کردم بتونم راحت با آثارش ارتباط برقرار کنم


نظرات 1 + ارسال نظر
mahi siah دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 03:15 http://mahi-siah.blog.ir/

منم با ناتور دشت شروع کردم ولی باید اینها که تو معرفی کردی رو هم بخونم،

وبی زحمت بگو چقد باید واریز کنم

خیلیا ناتور دشت به دلشون چسبید اما من نه بعد خوندن این کتابا باید دوباره برم سراغش
هر چقدر دلت خواست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد