تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

62

دلم میخواد به بیان مهاجرت کنم یه وبلاگم ساختم اما برای منی که به سادگی بلاگ اسکای عادت کردم و سالهاست اینجا می نویسم اون همه دم ودستگاه بیان گیج کننده است فعلا که در حال جستجو و آزمون و خطا هستم اگه تونستم باهاش کنار بیام شاید بار وبندیلمو جمع کردم و رفتم هر چی باشه  زرق وبرق بیان وسوسه برانگیزه و نمی تونم  با این  وسوسه کنار بیام 

اگر رفتنی شدم ادرس وبلاگ جدید رو همینجا میگذارم,

انگار واقعا رفتنی شدم :))) ولی به اینجور رفتن ها اعتباری نیست چون  حس میکنم به بلاگ اسکای دوست داشتنی ام خیانت میکنم میرم چند روزی بیان رو تجربه کنم شاید هم برگشتم

,وبلاگ جدید 

نظرات 2 + ارسال نظر
ashena شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 08:55

خواستی بری در رو هم ببندچراغها رو هم خاموش کن

اصلا اینجا چراغش خاموش نمیشه درش هم به روی همه بازه

علی شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 00:42 http://lajani.blogsky.com/

مبارکه

سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد