تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تنهایی مقدس


نمی دونم تعریف علمی سیاهچاله چیه ؟ فقط میدونم سیاهچاله جایی یا چیزی که بعد از عبور از اون نمیشه به بیرون برگشت  ، عجیب این روزها دلم میخواد توسط یک سیاهچاله بلعیده بشم . همیشه با خودم فکر می کردم اگه روزی تنها بشم حتما دق میکنم ، از خودم می پرسیدم ادمهایی که به حبس ابد محکوم میشن ، یا اونایی که میرن انفرادی چطور دوام میارن ؟ اما وقتی به سرم اومد نه دق کردم ونه دیوانه شدم :) این بین یه کشف بزرگ هم کردم ، کشفم اینه که تنهایی بر خلاف ظاهر نا خوشایندش میتونه بهترین ترین اتفاق زندگی هر آدمی  باشه  ، بقول محمد تنهایی مقدسِ

خودمُ به جبس ابد محکوم کردم  و هیچوقت به اندازه این روزا حالم خوب نبوده . خودم با خودم تنها تو اتاقم در حال شنیدن موسیقی عاشقانه تیک تاک ساعت  ابی محبوبم

 تیک تاک تیک تاک تیک تاک

تیک تاک تیک تاک تیک تاک

و همسرایی من بروزن تیک تاک

1-2 1-2 1-2  

3-4  3-4  3-4

5-6

7-8

9-10

و باز تیک تاک تیک تاک تیک تاک

تنهایی باعث شد برای پر کردن اوقاتم در حبس ابد خود خواسته به کاردستی ونقاشی رو بیارم و یه عالمه کارهای قشنگ و حال خوب کن خلق کنم

خدا رو شکر میکنم که تونستم تنهایی رو بپذیرم واوقات خوشی رو تجربه کنم چون بعد هر جدایی و از دست دادن  حالا هر نوعیش که باشه فقط پذیرش اوضاع وشرایط که میتونه ادمو سر پا نگه داره  و این بار هم  مثل همه لحظات تلخ زندگی دست خدا و حمایتش رو حس کردم


نظرات 2 + ارسال نظر
بودا چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 12:21

تنها بودن تبریک نداره
تنهایی خاص خداست
همونطوری که تقدس
سعی کنین آروم باشین
و دوستی رو ادامه بدین
قطع کننده دوستی ها نباشین
ما همگی انسانیم و احساس داریم
مترسک که نیستیم
فیض و رحمت رو براتون آرزو میکنم
آمین

تنهایی مقدس با برداشت شما فرق داره رفیق حداقل برای من منم دوستای خوبی دارم ولی وقتی تونستی بپذیری تبریک داره پذیرفتن شرایط نشونه تسلیم نیست بلکه ارامش

بندباز شنبه 17 مهر 1395 ساعت 13:59 http://dbandbaz.blogfa.com/

خیلی خوبه! واقعا بهت تبریک میگم بابت این پذیرش.

تنها چاره پذیرش بود ممنونم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد