تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

عاشقانه های من و نخل همسایه


قلب ما بود مملو از شادی بی پایان

سعی ما بود بهر آبادی این سامان



درخت نجیبی که نه سر خم میکنه و نه به حریم کسی تجاوز میکنه

من عاشق نخل خونه ی همسایه وتمام نخل های سرزمینم  هستم و دیدن این عشق زیبا وسربلند هر روز قبل از رفتن سر کار بهم انرژی میده

نخل های بی سر نخلستانهای وطنم همونا که زمان جنگ سرشون رو از دست دادن اما مقابل دشمن سر خم نکردند  برای من وهمه هم وطنام نماد مقاومت هستند  مبارزه با سختی های زندگی.وقتی  تو اتاق سیصد ودوازده بستری میشم و وقت درد کشیدن فقط  دیدن یه نخل میتونه بهم قوت قلب بده

خدا اینقدر منو دوست داره که حتی تو بیمارستانم برام یه دونه عشق محافظ گذاشته از پنجره که بهش نگاه میکنم به روم لبخند میزنه و از طرف تمام نخل های سرزمینم بهم پیام مقاومت و مبارزه میده

می دونستید باد زبون درختاست همونطور که موجها زبون دریا هستن

نخل من وقتی میخواد باهام حرف بزنه از طریق باد پیامشو بهم میرسونه  باید یه جنوبی عاشق نخل باشید که زبون نخلا رو بفهمید و پیام باد رو درک کنید


نظرات 4 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 20:50 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
واقعا زیبا بود
یعنی کل وبلاگتون زیباست
مخصوصا که اهل کتابی و کتاب دوست و دوستدار کتابای اصل

سلام لطف دارید

هانی چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 17:32

صدای پیچیدن باد توی نخلستان با اون برگای خاص خیلی صدای خوب و قشنگیه وقتی دراز کشیدی زیر سقف آسمون و آبی آسمون چشمتو نوازش میکنه...

یه حس روحانی به ادم دست میده همراه با کمی غرور از اون حس وحال نابی که هر کسی نمیتونه تجربش کنه جز ما جنوبیا :)

آبلوموف شنبه 15 آبان 1395 ساعت 19:29

سلام
از این پس هر کجا نخلی دیدم سلامش میکنم !
می دانم دوستی در آن مستتر است.
آرزوی سلامتی برایتان دارم .
از لطفی که دارید سپاسگزارم!

ممنونم ابلوموف عزیز هنوز یه عکس دیگه مونده یادمه قبلا دیده بودین خیلی خوشتون اومده بود

سامورایی شنبه 15 آبان 1395 ساعت 14:38 http://samuraii84.persianblog.ir/

عالی بود
منم عاشق اون نخل شدم

اون نخل فقط عشق خودمه واین یه مورد رو با کسی شریک نمیشم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد