تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

روز معلم در کلاس اول سه

وقتی معلم منطقه محروم باشی روز معلم برات یه عذابه حداقل تو این  سالهایی که منطقه محروم هستم  برام سخت  می گذره  چون مدام تو فکر اینم که نکنه بچه ها برای هدیه دادن خانواده هاشون رو اذیت کنن 

امسال از  قبل بهشون گفتم که برام نقاشی بکشن و نامه بنویسن  می گفتن هدیه براشون توضیح دادم که نقاشی و نامه رو بیشتر از هدیه دوست دارم و اگه می خواین خیلی خیلی خوشحالم کنید حرفمُ گوش کنید بچه ها مخصوصا کلاس اولی ها هم که حرف معلم براشون وحی منزل ، قانع شدند و امروز یه عالمه نقاشی کادو گرفتم البته بعضیاشونم لطف کردند و گل خریدند و  دو نفرم هدیه دادن 

همش می پرسیدن خانم الان خیلی خوشحالی ؟ خانم نقاشیامون خوبه ؟ و من با کلی ذوق می گفتم البته که خوشحالم 

کلاس یکی از همکارا خانواده ها جشن گرفته بودند و سر وصداشون به کلاس ما هم می رسید دخترا هی سر از کتاب بر میداشتند  و با نگرانی می پرسیدن خانم هدیه هامون خوبه ؟ ما که جشن نگرفتیم و من مطمئنشون می کردم که همه چی عالیه ما هم شکلات داریم کلی  نقاشی خوشگل بهم دادین و این همه گل قشنگ دارم عکسم گرفتیم  وخیلی  خوشحالم ووقتی خوشحالم  و حالم خوبه بهترین جشن دیگه حتما که نباید شلوغی و سرو صدا باشه جشن ما آرومه  حالا شکلات بخوریم دهنمونُ شیرین کنیم تا جشنمون کامل بشه  

با این توضیحات دلشون آروم گرفت و برگشتن سر درس ومشقشون 

زنگ آخر هم با هم نقاشی کشیدیم و کلی بهمون خوش گذشت براشون یه عروس کشیدم :)))



نظرات 4 + ارسال نظر
بندباز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 11:28 http://dbandbaz.blogfa.com/

تبریک میگم خانم معلم جان
هر روز گمونم روز معلمه. وقتی خودش و بچه ها از بودن در کنار هم و گذراندن ساعت های مدرسه راضی باشند. کاش از نقاشی هاشون هم عکس میگذاشتی.

ممنونم مرجان عزیز
این روزا کمی بی حال و حوصلم حالم بهتر بشه از نامه ها ونقاشی هاشونم عکس می گذارم

هانی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 00:59

راستی روزت مباااااارک

تشکر

هانی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 00:58

درود بر این همه مهربانی شما
و
چه خووووب که حال کلاستون خوب بوده :)

ممنونم

سحر سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 22:48

به تو می گن معلم واقعی ... من یه موقعی زبان درس می دادم و خیلی خوب می فهمم برای یه معلم حسابی بهترین هدیه موفقیت بچه هاست نه چیز دیگه ... نمی دونم چرا این روزها معلم ها خودشونو قاطی جشن و زلم زیمبوی یه مشت مامان خودشیرین می کنن و به این همه بریز بپاش تن می دن

روز معلم مبارک خانم معلم ... ما به معلم هایی مثل تو نیاز داریم؛ عکسی هم که گذاشتی عالیه

ممنونم سحر جان
خدا میدونه که تنها چیزی که عمیقا خوشحالم میکنه حال خوب بچه هامه مخصوصا بچه های منطقه محروم که خدا میدونه فقر و نداری و بد سرپرستی چی به سرشون میاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد