تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

52


گفته بودم می خوام تو کار خیری شرکت کنم تنها چیزی که به ذهنم رسید برای جور کردن مقداری پول استفاده از هنرم و درست کردن یه سری وسیله و کاردستی برای فروش بود  اولین کار رو با نشانه کتاب شروع کردم اونم بدلیل علاقمندی خودم به کتابو  هر چیزی که مربوط به اونه 

گفتن این فکر و ایده اینجا خیلی برام سخت بود چون  راجع به این مسایل فکرای جور واجوری میشه و اینکه ما هم دیگه رو نمی شناسیم 

نهایتش اینه که شما در ازای هزینه ای که  پرداخت می کنید کالایی دریافت می کنید وتو کار خیر شریک می شید  

درضمن برای ایجاد اطمینان  به شما خواهم گفت هزینه ی پرداختیتون صرف چه کاری شده 

من تو این دنیای بزرگ دو آرزو دارم یکیش رو که شما می دونید چون  در موردش نوشتم اونم داشتن یه کتابخونه با یه عالمه کتابه 

دومین آرزوم اینه که اونقدر وضع مالیم خوب باشه که بتونم به بچه های بی بضاعت کمک کنم ویه خونه ی امن و راحت برای بچه های کار بسازم و اونا رو از این همه فقر وفلاکت نجات بدم  خب فعلا که به هیچ کدوم از ارزوهام نرسیدم ولی حداقل میشه یه قدم کوچیک برداشت  البته نه تنها بچه های کار تو این دنیا بچه های زیادی هستن که محتاج به کمک هستن بچه های بیماری که تو بخش کودکان بیمارستان هایی که خودم بستری شدم ، شاگرد مدرسه های مناطق محروم و ....

به امید خدا بتونیم به کمک هم لبخند رو لب بچه ها بنشونیم

و خدای مهربون معجزه اش رو شامل حال بچه های  دنیا بکنه

کارای دیگه که شامل یه سری جامدادی وجا دستمال کاغذی جا کلیدی وعروسک  هست ، در حال درست کردنشون هستم هر وقت آماده شد عکسش رو میذارم تو این خونه  ادامه ی همین پست که سنجاق شده و برای مدتی اینجا می مونه 


برای این کارا قیمتی نمیذارم هر کس هر چقدر دلش خواست کمک کنه   

امروز 30 اردیبهشت نود وشش مبلغی که تو حسابمه تا الان به لطف شما دوستان گل 254000 تومنه وبا توجه به قیمت اجناسی که از عمده فروشی گرفتم با این پول میشه  برای سه خانواده بسته های رمضان تهیه کرد البته این قیمتها تقریبی بود چون مغازه دار سرش شلوغ بود ونشد در مورد تخفیف باهاش صحبت کنم

چای 13500

برنج 49000 

 مرغ 11000

قند 4000

 روغن 2850

اگه چیز دیگه ای  به ذهنتون می رسه بگید لطفا 

سه سفارش دیگه هم دارم که به امید خدا پولش بیاد تو حسابم  می تونیم به این لیست چیزای دیگه هم اضافه کنیم امیدوارم خدا کمکمون کنه وبتونیم تا قبل ماه رمضان این بسته ها رو بدست خانواده ها برسونیم

سفارش بودا و آقا ی صادق اماده شد  

آقا صادق ایمیلتون رو چک کنید

این عروسک ها بدست بچه های محروم مدرسمون می رسه و عکسش هم ادامه همین پست گذاشته میشه  

هزینه ی دریافتی هم اگه خدا قسمت کنه صرف خرید مایحتاج خوراکی  مورد نیاز ماه رمضون خانواده های بی بضاعت میشه 

فاکتور خرید و عکس خرید رو هم میگذارم  

سفارش بودا و اقای صادق این عروسک ها بودن 

 چند تا کار جدید هم اضافه شد



جا مدادی 




چند تا کار تمام و نیمه تمام 


جا دستمال کاغذی های مخصوص کیف 











نشانه کتاب نمدی


  


جاکلیدی خاتون



نشانه کتاب نمدی

نظرات 11 + ارسال نظر
سحر شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 18:04

همون که دو تا بچه اش بهش چسبیدن و به دمش پاپیون داره!

چشم اماده شد خبرت میکنم

mahi siah شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 17:24 http://mahi-siah.blog.ir/

سلام عزیزم ببخشید من دیر به دیر سر میزنم و دیر پیامتو دیدم، اشکالی نداره، هر جور باشه من قبول دارم شماره کارتتو بده و هر وقت کیف پول تموم شد بهم خبر بده تا بهت ادرس بدم:)

چشم اطلاع می دم

گلسا جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 21:51

شما کلا کارت درسته خورشید جان...
:)

لطف داری خانم دکتر

سحر جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 21:01

منم جاکلیدی خاتون و یک نشانه ی کتاب و اون گربه هه
پول هر چقدر که خواستیم بفرستیم؟
من خوب متوجه قضیه نشدم!

بله هر چقدر دلتون خواست می تونید کمک کنید چشم اماده شد بهتون خبر میدم کدوم گربهه?

mahi siah چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 23:33 http://mahi-siah.blog.ir/

من یه کیف پول میخوام با اجازت ، روش جغد داشته باشه:))

چشم

sadeq سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 19:07

پس منتظرت ندات هستم...

پس اینجوری شد که به انتخاب خودم برای بچه های نیازمند چیزی درست کنم و بدم بهشون درست متوجه شدم
وقتی آماده شد عکسش وشماره حساب رو براتون ایمیل میکنم
بقیش بستگی به لطف شما داره
ممنونم که اعتماد کردید

sadeq دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 21:28

ببینم خورشید میتونم انتخابم رو برای کسِ دیگه ای استفاده کنم؟مثلا همون بچه هایی که خودت میشناسیشون...شاید واسه اونا بیشتر از من بدردشون بخوره....میدونی چی میگم دیگه؟

بله چرا که نه

sadeq دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 01:58

خورشیدِ عزیز خوشحال میشم منم رو توی کارِ نیکت سهیم بدونی

ممنونم پس یه لطفی کن اون چیزی که میخوای داشته باشی رو انتخاب کن یا تافردا صبر کن بقیه عکس کارا رو هم بگذارم که بتونی انتخاب کنی

سحر شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 12:37

منم خیلی خوشم اومد، مهم نیت آدمه، امیدوارم موفق باشی

امیدوارم

بندباز جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 21:47 http://dbandbaz.blogfa.com/

من این پستت رو لااقل چهار بار خوندم و هر بار نمیدونم چرا نتونستم نظری بنویسم براش!!... فقط اینکه خیلی خوب کاری داری می کنی! آفرین.

وقتی از ته دل خوشحال میشم که نتیجه ی کارمو ببینم دعا کنید موفق بشم

بودا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 11:04

من بی نهایت عاشق این عروسکای خوشگل شدم
از طرفی هم دوس دارم توی این راه خیری که میری کنارت باشم
لطفا هر دوی اون عروسکا رو برام بفرست و شماره کارت بده که هزینشو واریز کنم برات
خدا بهت خیر وسلامتی بده

ممنونم بودای عزیز
فقط اینا نمونه هستن کمی بهم فرصت بده برات آماده کنم خبرت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد