تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

نمی دونم این عکس از کجا تو گوشیم بود وقتی داشتم  حافظه ی گوشیمُ خالی می کردم پیداش کردم خوشم اومد به البوم این خونه اضافش کردم من عکاسش نیستم و نمی دونم عکاسش کی بوده


  خیلی بعد نوشت :خب بعد کلی شک کردن طی کامنتی که زیر همین پست می تونید ببینید عکاس این عکس هم مشخص شد 

ایشون کسی نیست جز هانی خان نویسنده وبلاگ احتمال اینکه  خودم باشم   من ازشون اجازه گرفته بودم و عکس رو ذخیره کرده بودم برای بک گراند گوشی و از اونجایی که حافظه ام در حد یه جلبکه فراموش کرده بودم :))))

این گل و عکس زیبا تقدیم به همه ی دوستان خوبم



نظرات 2 + ارسال نظر
سامورایی شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 08:49 http://samuraii84.persianblog.ir/

چه رنگهای زیبایی داره

عکاسش حرفه ای بوده

هانی شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 02:53

قابلی نداره! واسه خودت

اخی شک داشتم به اینکه از وبلاگت برداشتم یا نه از اولشم واسه من بودکه زدم به دیوار خونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد