تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

همکار های خدا


ممنونم که کمکم کردید به یکی از آرزوهام برسم واقعا ممنونم و خیلی خیلی دوستتون دارم 

ممنونم که اعتماد کردید باور کنید از خوشحالی سر از پا نمی شناسم 

پولی که پیش من امانت بود صرف خرید اقلامی برای ماه رمضان سه خانواده بی بضاعت شد و ما به کمک هم تونستیم قدمی  هر چند کوچیک برای کمک به همو طنامون  بر داریم 

امیدوارم که   همیشه سلامت و خوش و خرم باشید و خدای مهربون تمام خوبی های عالم رو نصیبتون کنه فرشته های خدا 

حالا   همه ی ما همکار خدا هستیم 

 واقعا نمی تونم خوشحالیمو در قالب کلام بیان کنم  امیدوارم بتونیم راه خوبی رو که در پیش گرفتیم ادامه بدیم 

اون دسته از دوستانی که سفارشش هنوز بدستشون نرسیده  مقداریش اماده است و بقیه اش هم در حال اماده شدنه  وبه زودی به دستتون می رسه

اولین قدم با خرید کالا شروع شد ولی اگه زنده باشم وتوانی برای برداشتن قدم های بعدی داشته باشم تر جیح میدم هزینه ی جمع اوری شده رو نقدی  کمک کنم فکر کنم اینجوری بهتر باشه  بازم ممنونم

اگه کمک های شما نبود این ایده تا ابد در حد آرزو باقی میموند و ارزو بدل از دنیا می رفتم

اونقدر تو دلم قربون صدقتون رفتم که خدا میدونه فقط خجالت می کشم اینجا هم قربون صدقتون برم مهربونا


نظرات 4 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 12:26

منم خیلی خوشحالم و حس خوبی دارم و با پیشنهاد بودا هم موافق

اگه توانش رو داشته باشم پیشنهاد بودا هم عملی میشه

بودا سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 08:56

خسته نباشی همکار خدا
خوشحالم که تونستیم قدم مثبتی بر داریم
میخواستم پیشنهاد کنم یکبارم برای دانش آموزای بی بضاعت نوشت افزار تهیه کنیم
مطمئنم هم خیلی خوشحال میشن هم اینکه یاد میگیرن
به دیگران مهربونی کنن !
بچه ها خیلی سریعتر از بزرگترا میفهمن و یاد میگیرن
شاید این درس مهمترین درس زندگیشون باشه حتی !

اگه زنده بمونم تا مهر ماه دیگه پیشنهادتون رو عملی می کنم

هانی دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 23:56

خوشحالم که این اتفاق خوب افتاده و گرهی هر چند کوچیک باز شده از مشکلات چند تا خانواده.

خواست خدا بود که ما وسیله ای بشیم برای خوشحال کردن بنده هاش ممنونم که ما رو انتخاب کرد

الهام دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 20:55

تو یه فرشته ی مهربونی خورشید جان

من کاری نکردم نتیجه لطف و زحمت شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد