تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

درس عبرت

سلام خوبی ؟

 من چیکار کنم درس عبرت بگیرم اینقدر احمقم که از یه سوراخ چند بار نیش خوردم  همه بهم بدی میکنن باز فراموش میکنم  اووف بر من که نمیخوام ادم بشم


-سلام اول اینکه تمرین کنی که فکر قضیه ای که اتفاق افتاده رو بندازی دور در اسرع وقت . بعد هم اینکه به یه حدی از ضربه خوردن که رسیدی تو قضیه کم کم  درس عبرت می گیری . فعلا قضیه رو رها کن بعد سر صبر بشین با خودت فکر کن که چه انگیزه ای باعث میشه تو اینجور مواقع یه چیز تجربه شده رو تکرار کنی

مهربونی ذاتی والبته احمقانم  چیزی که تو وجودمه اما مثل اعضای بدنه نمیشه جداش کرد فقط باید متعادلش کرد 

- داره خوابم میبره شاید جواب ندادم . مراقب

فکر وقلبت باش تا بعد حرف بزنیم بیشتر

.................................................

و من خوب میدونم علت نیش خوردنم چیه وقتی تو زندگیت از چیزی که آزارت میده فرار کنی همیشه مثل کش ، کش میاد و مثل سایه دنبالته  باید یه چیزی رو قبول کنم که پذیرشش سخته تنها راه چاره همینه  ,'وگرنه تا قیام قیامت نیش خوردنم ادامه داره 

اما حق با تو هست ضربه های بیشتر انزجار  از وضعیت موجود پیش میاره وهمین تنفرمثل یه اهرم تکونم میده :)

خدا رو شکر الان به جایی رسیدم که اهرم فشار به دردم بخوره  و درس لازم رو بگیرم

ممنونم که همیشه تو بدترین شرایط بهترین حرفها رو میزنی وباعث میشی بهترین راه حل ها رو پیدا کنم ، دیگه اون ادم سابق نیستم رفیق اونقدر قدرتمند شدم که بودن یا نبودن ادمها کمتر ازارم بده

من دیگه بچه نمیشم دیگه بازیچه نمیشم :)



نظرات 4 + ارسال نظر
مجید مویدی یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 20:25

سلام بر خانم معلم
یعنی به نظر شما، این جمله ی "از هر چی بدت بیاد سرت میاد" صادقه؟
+ خونه ی جدید مبارک. ایشالا که روزای خوب و پر نوشتنی رو اینجا بگذرونید :)

سلام تقریبا منظورم یه چیزی تو همین مایه ها بود البته فکر کنم بیشتر شبیه این مثال باشه که میگن اگه جانور درنده ای دنبالتون کرد وقتی شروع به فرار کنی میاد دنبالت تو زندگی اگه مساله ات رو حل نکنی یا نپذیری تو زندگی های بعدیتم همون موضوع با شدت بیشتر وجود خواهد داشت
مثل این حرف استادمون که میگفت هیچوقت برای فرار از مسایل و مشکلاتتون ازدواج نکنید چون تو زندگی متاهلی هم همون مشکلات رو می بریدپدر خشمگین میشه شوهر خشمگین فقر میشه فقر و ....
موضوع منم تقریبا همینه امیدوارم توضیحم واضح باشه :))

بندباز یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 08:08 http://dbandbaz.blogfa.com/

خب الان ما چیکاره حسنیم اینجا؟! نه خداییش؟! ته پیاز؟ سر پیاز؟! چی بگیم!!... این رفیقت رو هی با جملات و حرفهای خوبش می کوبی سر ما که چی؟!.... خدا حفظتون کنه برای هم. خوشحالم در منزل جدید هم میهمانت هستم. برات آرزو می کنم همین یه اهرم رو داشته باشی و باهاش به خوبی و در حد کفایت به سمت موفقیت و شادکامی برانی! خوش باشی عزیزم

شما هم رفیقید از نوع شفیقش
بده از دوستم می نویسم خب شاید حرفاش یه جایی بدرد کس دیگه ای هم خورد اینجوری زکات دوستیمونم پرداخت میکنم
این وبلاگ جایی برای به اشتراک گذاشتن حرفای من و دوستم :))

آبلوموف پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 14:22

خُب ! تشریف می آوردید بیان :)

من به بلاگ اسکای وفادارم :))
خوبه ازش راضیم

آبلوموف پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 13:56

سلام
چه شد؟ چرا حذف وبلاگ ؟

سلام
توضیح دادنش سخته دوست عزیز فقط باید اتفاق می افتاد
از اینکه نوشته هام و حرفام تو دنیای واقعی سرکوفت شدن تو سرم فرار کردم اومدم جایی که خودم باشم وسه چارتا دوست همیشگیم که نوشته هامو میخونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد