تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

دنیای وحشی ها

امروز به یاد عشق دوران بچگیم دوباره تصمیم گرفتم کتاب آوای وحش رو بخونم

وقتی عاشق شدم 12 ساله بودم ، اونقدر کوچیک بودم که  نمی فهمیدم این احساسی که تو دلم بوجود اومده چیه ؟ فقط حس خوبی بود ساعتها به عکسش خیره میشدم وبا انگشتم لمسش میکردم ، عشق دوران کودکی من یک عشق غیر متعارف بود ، عشق یک انسان ، نه بهتره بگم عشق یک ماده گرگ سفید که رهبر گله گرگها بود به یک سگ .. تعجب نکنید شما هم اوای وحش رو بخونید متوجه می شید چرا عاشق بوگ شدم  اونم تو کالبد یک ماده گرگ نه یک انسان

باید بگم هنوز هم شخصیت کتابها روی من تاثیر میگذاره و عاشقشون میشم

همه ما یک قسمت وحشی و رام نشدنی داریم قسمتی که به یادگار مانده از دوران های کهنِ، زمانی که هنوز اهلی و رام نشده بودیم  و اوای وحش حکم ِیادآوری اون جنبه از وجودُ داره  ، اون قسمتی که زیر خروارها  راه و روش اهلی شدن  مخفی شده  و هر از گاهی درونمون طغیان میکنه ، قسمت ناب واصیل هر انسان .

=دنیای وحشی ها صبری لجوجانه و خستگی ناپذیر دارد این همان صبری است که عنکبوت در تار تنیدن خود دارد، مار در حال چنبر زدن دارد . بوگ  نیز با این نوع شکیبایی آشنایی عمیق داشت . آنقدر دنبال گله می رفت تا گوزن نر جوان را بفریبد  و ماده گوزن  و بچه هایشان را بهراس اندازد  و گوزن مجروح را خشمگین و دیوانه سازد


اوای وحش

جک لندن


نظرات 5 + ارسال نظر
هاتف جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 22:30 http://hatefblog.in

خب من هیچ کدوم از این کتب رو مطالعه نکرده بودم .
این صفحه رو بوکمارک میکنم .
بسیار سپاسگزارم .
مانا و سلامت باشید

خواهش میکنم
قابل شما رو نداره:)

گلسا پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 19:58

چه خوب که این بخشُ گذاشتی.
از اینها فقط سال بلوا و جاناتان رو خوندم و جفتشون هم دوست داشتم.با این توضیحاتی که نوشتی احتمالا آوای وحش هم خواهم خوند:)
مرسی.

آوای وحش رو نوجوون بودم خوندم امیدوارم بخونی وخوشت بیاد

سامورایی پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 08:59 http://samuraii84.persianblog.ir/

راستش دیگه نمیتونم با همچین فضایی دوباره کنار بیام. منظورم از لحاظ تم داستان یا نوع ترجمه‌س. خیلی سخته بعد از خوندن کتابهای بزرگسال دوباره سمت کتابهای ژول ورن بری

برای من سخت نیست قبل ژول ورن یه کتاب بنام میمون دانا گربه های نادان از ازوپ خوندم اولین کتابی که وقتی هفت سالم بود با پول تو جیبی هام خریدم
یه اعتراف کنم وقتی کتابی برای خوندن تو کتابخونت نداشته باشی فعلا هم بنا به دلایلی نخوای کتاب بخری و کتابخونه محلتونم به علت تعمیرات تعطیل باشه راحت میری سراغ کتابای بچگیت :)) هر از گاهی تجدید خاطرات لازمه

سامورایی چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 13:35 http://samuraii84.persianblog.ir/

موافقم. حتمن میخونمش

خیلی خوبه من الان دارم کتابای ژول ورن رو دوباره خونی میکنم و کلی بهم خوش میگذره

سامورایی چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 08:26 http://samuraii84.persianblog.ir/

از دوران نوجوونی و جک لندن فقط یادمه سپید دندان رو خوندم... اونم یه جورایی مکمل آوای وحشه... و ای کاش آوای وحش رو هم میخوندم

خب الان بخون به نظرم اول باید اوای وحش خونده بشه بعد سپید دندان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد