تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

راه حل


دلم میخواد به پنج سالگیم برگردم و همونجا موندگار بشم ودیگه بزرگ نشم بابا بود مامان بود منُ داداش احمدم دوقلوهای جدایی ناپذیر  و البته دایه وبابا حجی اما الان مامان نیست داداش احمدم نیست دایه نیست بابا حجی هم نیست

فقط من موندمُ بابا و یه دنیا خاطره

گفته بودم تو زندگی بعدیم دلم میخواد خرس قطبی بشم اما این روزا که عاشق کارتون پنگوئن های ماداگاسکار شدم دوست دارم تو زندگی بعدیم پنگوئن بشم:)

بعد پنگوئن های ماداگاسکار کارتون ماشا میشا رو میبینم وعجیب  آرزو میکنم مامان ماشا بشم دخترک شیرین من  وبعدش کارتون پوکویو پسرک ابی پوش مامان

حس مادریمُ با مادری کردن برای شخصیت های محبوب کارتونیم ارضا میکنم :))

از این هذیون نوشت کوتاه می تونید بفهمید حالم خوب نیست وبا دیدن کارتون وآرزوهای عجیب غریب دارم سعی میکنم حالمُ خوب کنم

شما هم خوب باشید واگه نیستید یه راه مسخره مثل راه حل من پیدا کنید وسعی کنید حالتونُ خوب کنید

یا راهی وجود داره یا راهی ساخته میشه کار نشد نداره


نظرات 2 + ارسال نظر
سامورایی یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 11:08 http://samuraii84.persianblog.ir/

میشه بپرسم بقیه کجان؟؟؟

بقیه ای وجود نداره دیار باقی
شایدم هستن اما من نمیدونم کجان
شایدم اونقدر درگیر روز مرگی هاشون هستن که کمرنگ شدن

هانی چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 17:30 http://hanihastam.blog.ir/

برم یه راه حل پیدا کنم

حال خوب آرزو میکنم براتون

مجبوریم حالمونو خوب کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد