تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

من و رفیقم 1

خدا جون یه روزایی مثل امروز با همه شکایتی که داشتم با همه غرها یی که زدم وبداخلاقی هایی که  کردم  میخوام بگم دوستت دارم  من که به غیر از تو کسی رو ندارم باهاش درد دل کنم می دونم تو هم  این دختر لوس غیر قابل تحمل رو دوست داری فقط ازت میخوام کمکم کنی به  اون آرامشی که میخوام برسم   کمکم کن قبوله ؟ اگه قبوله بزن قدش

امروز مامانم بغضش ترکید بغضی که مدتها راه گلوش رو بسته بود  با گریه میگفت وقتی از مدرسه برگشتی خونه جیگرم آتیش گرفت ، تو همه عمرت اینطوری لاغر و داغون ندیده بودمت چیکار کنم ؟چطوری کمکت کنم ؟

خدا جون چرا منو اینجوری امتحان می کنی ؟ خودت که میدونی حال و روزمو

بغض کردمو بهش گفتم تو گریه نکن ، غصه نخور منم خوب می شم 

گریش بیشتر شد گفت تو ریشه جونمی بچمی مگه میشه غصه نخورم

امان از احساسات مادرانه بخاطر اینکه حواسشو پرت کنم گفتم بیا بریم اتاقم ،کمکم  کن وسایلمو جمع کنم  تنها چیزی که میتونه کمکش کنه حالش بهتر بشه کار خونه است

سختِ احساس واقعیمو بهش بگم ، با این وضع مجبورم همه چی رو بریزم تو خودم ویواشکی شبا تو رختخواب گریه کنم  و ظاهرا بهشون نشون بدم عین خیالم نیست

رفیق همه این چیزا رو می دونی بازم میذاری حالم بدتر بشه؟ بی انصاف کمکم کن دیگه ، نذار بار این همه درد و سختی رو دوش خودم باشه ، تحملش سخته من که کوه نیستم یه  آدمم

من فقط ازت آرامش میخوام میخوام اونقدر قوی بشم که هیچ چیز و هیچ کسی نتونه دلمُ بلرزونه و تنها راهش اینه که دلمُ لبریز از وجود خودت کنی  من تو رو میخوام همین  میخوام عاشقت بشم ، می شه ؟

البته کم کم داری وارد روح و روان وقلبم میشی اما نمی دونی من عجولم یکم سریع تر لطفا

خدایا کمکم کن

بابا حداقل لاغریمُ متوقف کن هر چند مامانا اگه بچشون فیل هم  باشه اون رو پوست واستخون می بینن بخاطر مامانم و گرنه خودم همه چی رو پذیرفتم 

اینقدر تو دفترم این جمله  ها رو می نویسم که واقعا واقعا  تمام وجودم  سرشار از تو بشه میدونم خیلی صدات کنم میای

آرامش وعشق و هماهنگی درون وبرونم را فرا گرفته من ایمن هستم

خداوند در کنار من است لطف شفا بخش او ذهن و جسم و روح مرا لمس می کند

خدایا ممنونم بخاطر همه چی و خیلی دوستت دارم

در پایان ازت میخوام دخترای گلمُ تو درس و مشق موفق کنی  و مراقب اونا هم باشی با اجازت میرم براشون سوال ریاضی طرح کنم فردا امتحان دارن

فعلا خداحافظ و یه بوس گنده تا غر غرای بعدی :)

نظرات 3 + ارسال نظر
آبلوموف سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 22:31

من که فردا مدرسه نمیام . وای! امتحان ریاضی !!

فقط می توانم آرزوی سلامتی براتون بکنم . در پناه الطاف حق باشید !

تشکر

سامورایی دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 20:43 http://samuraii84.persianblog.ir/

کارای اوس کریم خیلی عجیبه
اصلن نمیشه سر از کارش دراورد.
بعد از فوت پسرعموی جوونم که تنها پسرِ عموم هم بود و حال و روز عمو و زن عمو رو دیدم که چجوری شدن کاملن فهمیدم که سر از کار خدا دراوردن خیلی سخته...
خوشحالم که تواناییشو داری که حداقل در مقابل عزیزات خودتو قوی نشون میدی. ولی راستش من اینجوری نیستم. خیلی احساسی ام. یعنی ببینم مامانم داره گریه میکنه خودمم گریه امونمو میبُره.
دنیای عجیبیه خورشید خانم

خیلی عجیبه و دوام اوردن تو این دنیای عجیب ، عجیب تره
کار من برعکس دنیاس جایی که کسی بهم روحیه بده من به اطرافیانم روحیه میدم که هنوز نمردم ، دارین گریه زاری میکنید :))))

سحر دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 19:34

امیدوارم به اون چیزی که می خوای برسی گرچه خودم آدم معتقدی نیستم ... خواهرم هشت سال پیش پیوند مغز استخوان کرد، نه به خاطر سرطان که اگه سرطان بود باز آدم می گفت تنها چاره اش همینه، به خاطر تالاسمی ... الان هشت ساله با عوارض پیوند درگیره، یه جوری که همه مون می گیم همون تالاسمی بهتر بود ... تمام راه مری تا معده اش زخمه و به زحمت غذا می خوره، اونقدر لاغر شده که من همش می گم الان که فروبپاشه، مادرم همش گریه می کنه که اگه این دیگه نتونه غذا بخوره چی می شه ... باورت نمی شه اما گاهی فکر می کنم یه چیزهایی بدتر از سرطان هستند ... سر خودتو گرم کن دوست من و سعی کن بیشتر بخوری، اینا چیزهاییه که مدام به خواهرم هم می گم

سرم که حسابی گرمه ولی متنفرم از اینکه کسی بهم بگه بخور یا به خودت برس اخه مگه شده و نخواستم اونوقت میگم خدا کنه یه ساعت مثل من بشه تا دیگه اینو نگه
مامانم همیشه التماسم میکنه یه لقمه بیشتر بخور ولی بعد هر التماس بالا آوردن و عصبی شدنه
منم نگران خودمم که در حال فرو پاشیم ولی کاریش نمیشه کرد فعلا که به زور داروی اشتها اور زندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد