تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

مادرانه 1


پسر  عزیز تر از جانم

همه نبردهای زندگی چیزی به ما می اموزند حتی اونهایی که به شکست می انجامد

مصیبت تنبیه نیست بلکه دعوتی است به مبارزه گاهی خدا از ما میخواد سکوت کنیم ونظاره گر باشیم که چطور مسایل ومشکلاتمون رو حل میکنه با روش خودش ودر زمان مناسبی که خودش صلاح میدونه ولی گاهی هم از ما میخواد مبارزه کنیم

تو زندگی مصایبی پیش میاد که میتونیم دلایل اونا رو کشف کنیم ویا مسولیت اونا رو به گردن دیگران بیاندازیم وتصور کنیم بدون اونها زندگی چقدر متفاوت می شد ولی اینا مهم نیست مهم مصایبی که پیش اومده و ترسی که به وجود آورده از این لحظه باید ترس ناشی از مصیبتها رو فراموش کنیم وشروع به بازسازی کنیم 

از فرصتی که مصیبت برای رشد کردن بهت میده با تمام توان استفاده کن


اگر گذشته ای داری که از اون راضی نیستی همین الان فراموشش کن وبرای زندگیت داستان جدیدی تصور کن و با تمام وجود باورش کن


همین امروز ببین برای چه چیزهایی در زندگیت میتونی خدا رو شکر کنی لیستی از همه اون چیزهایی که تو زندگی شکر گزارشون هستی تهیه کن لزومی نداره چیزهای خیلی خارق العاده ای باشن یادت باشه خارق العاده تر از هوایی که تنفس می کنی ، آسمان آبی یا شب پر ستاره ای که بالای سرت هست و زمینی که زیر پات هست چیزی در جهان هستی وجود نداره شکر گزاری ماده مغذی هست که تک تک سلول های جسم و روح ما رو تغذیه میکنه و سلامتی و فراوانی بیشتر برامون به ارمغان میاره

پس هر روز از لحظه ای که چشمهات رو باز میکنی تا لحظه ای که به بستر میری سعی کن فقط جنبه مثبت خودت واطرافیانت ودنیایی که در اون زندگی میکنی رو ببینی و خدا رو شکر کنی

به محض اینکه احساس منفی داشتی به خاطر چیزی خدا رو شکر کن و ببین چطور حالت عوض میشه بگو خدا رو شکر میکنم که سالم هستم خدارو شکر میکنم که زنده هستم خدا رو شکر میکنم که خانواده خوبی دارم وبعد این رژیم شکر گزاری رو تاپایان عمر ادامه بده

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 14:04

آره شکرگزاری خوبه، همش به خودم اینو می گم، اما بعد که خوب نگاه می کنم می بینم مقدار غرغرهام خیلی بیشتر از مقدار شکرگزاری هامه!!!

خدا رو شکر که می دونی غرغرات زیاده اینطوری می تونی کنترلش کنی و با شکرگزاری کمترش کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد