تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

وقتی مرگ شیرین می شود


می دونید چه وقت فکر مرگ با حال میشه وقتی که  به وجود تناسخ فکر میکنم

تو وبلاگ قبلیم خیلی از نقشه هایی که بعد مرگ  برای زندگی تو دنیاهای مختلف کشیدم  نوشتم ، نمی دونم چیزی از اون پست های شاد رو به اینجا منتقل کردم یا نه

فکر هایی از این قبیل که از وونه گات خواستگاری کنم ، بورخس رو بخاطر رفیق عزیزم هیچ کس خوب به مهمانی شام دعوت کنم و بعد یه عکس یهویی بگیرمُ براش بفرستم این دنیا تا دلش بسوزه  حتی به لباسی که تو اون مهمونی می پوشم وغذایی که سرو میشه هم فکر کردم ودربارش نوشتم :)))) یا خرس قطبی بشم و ...

نمیدونم چرا این جور فکر های لبخندی به پهنای صورت روی لبم می نشونه

چند وقت پیش به هیچ کس خبر مسرت بخش بازگشت خل خل بازی هامُ دادم آخه مدتی خیلی جدی شده بودم :)))

وبلاگ برای من یه خوبی که داشت دوستای خوبی پیدا کردم دوستایی که از هر واقعیتی واقعی تر هستن  می دونید یکی از آرزوهام چیه ؟ اینه که بتونم این دوستان رو از نزدیک ببینم 

 و یه خوبی دیگه هم که داشت آشنا شدن با آدمی خل تر از خودم بنام جناب آقای خوش خنده است که قراره اگه برم تهران بهم بستنی نیمتری بده بخورم 

 خب شاید بگید دیدن دوستان چه ربطی به تناسخ داره

الان خدمتتون عرض میکنم  انشالله سلامت باشید بعد صد سال که عمرتون رو دادید به هرکی که دلتون خواست

 میخوام تو دنیاهایی که  قراره از این به بعد تجربه کنم شما رو ببینم  البته فکر کنم خوش خنده همین روزا یا شایدم ماه ها عازم خوزستان باشه و همین دنیا ملاقاتش کنم :))) اونقدر عجوله که به اون دنیاها نمی رسه

دیدن شما و دعوتتون به یک مهمانی باشکوه با اموات مورد علاقتون مثلا  بورخس بخاطر هیچ کس دعوت میشه

استاد شیفو بخاطر  سامورایی ( پاندای کنفو کار خودم  )  البته اگه شخصیت های کارتونی واقعی بشن ، بالاخره باید به استاد ادای احترام کرد

سحر زود بیا بگو چه شخصیتی رو دوست داری ؟  اونقدر نمی شناسمت که حتی بشه از تخیل در موردت کمک گرفت :)

عمو رحیم نمیدونم آبلوموف به واقعیت تبدیل میشه یا نه اما ترجیح میدم بشه و از اون کتاب بیاد بیرون  ، سه تایی باهم بریم سن پطرزبورگ و مسکو رو ببینیم  و پشت سر زاخار غیبت کنیم

دختر بند باز نمی دونم از کدوم نقاش خوشت میاد پس لطفا خودت بگو  چه کسی رو و دوست داری ببینی 

مولانا هم دعوت میشه بخاطر رفیق بدمست که میدونم خیلی خیلی ایشون رو دوست دارند

چوپان الان که مرموز شدی قبلا هم که می خوندمت نفهمیدم از چی خوشت میاد اما چون شنیدم رشتی ها آدم های شکمویی هستند یه سر آشپز خوب دعوت میکنم که غذاهای خوشمزه  درست کنه حداقل حالا که قراره تنها بمونی  حداقل از خودت پذیرایی کنی

واگه  کسی از قلم افتاده اعلام وجود کنه دعوت نامه مهمونی براش بفرستیم و پیش پیش عذرخواهی من رو پذیرا باشه


///////////////////////////////////////////////////////

ببخشید و شرمنده شاید کسی از این پست خوشش نیاد فقط خواستم تو حس وحال شادم شریکتون کنم

من همیشه تنها بودم واحتمالا این تنهایی ادامه داره چون شرایط خاص بیماریم ارتباطم رو محدود میکنه بخاطر همین از تخیلم استفاده میکنم ، و این پست صرفا تخیل منه  ، تخیل باعث میشه  بتونم به  سختی های  زندگیم بخندم واز قدیم گفتن خنده بر هر درد بی درمان دواست

میدونم دعوت شدن به همچین مهمونی تو واقعیت شاید برای خیلی ها ناخوشایند باشه ولی لطفا با خوندن این پست حس بدی پیدا نکنید چون این پست رو یه دختر خل نوشته که داره سعی میکنه به سختی های زندگیش بخنده و چون شما براش خیلی خیلی عزیز هستین تو حس خوبش شریکتون کنه 

نمیدونم دنیای پس از مرگ فقط شامل بهشت و جهنمه یا دنیاهای دیگه ای هم وجود داره اما اگه فقط محدود به بهشت وجهنم باشه کاملا بهتون حق میدم ازش بترسید ولی اگه تناسخ وجود داشته باشه بیاین  رضایت بدین همگی  با هم بریم قطب :)))

 



نظرات 7 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 09:54

نه اون کافکاست، کامو همونه که "بیگانه" و "طاعون" و یه دو جین شاهکار دیگه نوشته

آره گرگور رو هم دعوت کن، ماهه!

ضمنا منم عاشق لاک پشتهای نینجا هستم؛ پسرهام انقدر دیدن شون که منم که تی وی نمی بینم حفظ شدم ... حالا فکر نکنی چون دو تا پسر دارم در نقش مادربزرگ همتون هستم ها

کامو کافکا هیچوقت تو ذهنم نمی مونن همیشه قاتیشون میکنم من داستان مسخ رو خوندم وخیلی خوشم اومد واسه همین میخوام گرگور سامسا رو دعوت کنم اما اگه از سوسک خوشتون میاد :)) نه بابا چرا مادربزرگ احتمالا یا همسن سامورایی یا همسن خودم اصلا چه فرقی میکنه
حالا سامورایی میاد میگه سن منو از کجا میدونی :))

سامورایی دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 08:30 http://samuraii84.persianblog.ir/

لیست سحر خودش یه پروژه‌س...

یه مهمونی خیلی با شکوه مثل مهمونی های جی گتسبی تو کتاب گتسبی بزرگ تصورش کن چقدر بهمون خوش میگذره

سامورایی دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 08:28 http://samuraii84.persianblog.ir/

لاکپشتهای نینجا از شخصیتهای محبوب منن. مایکل‌آنجلو، لئوناردو، دوناتلو، رافائل... همیشه دوست داشتم یکی از اعضای گروهشون باشم. مخصوصن لئوناردو که با شمشیر بود

تو چقدر خوبی بچه من هم همیشه دلم میخواست یکی از اونا باشم

چوپیا یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 23:39 http://choopia.blogsky.com

هوممممم
خببببب
من هیچوقت شخصیت محبوب نداشتم! یعنی آدمی نبوده که شیش دنگ طرفدارش باشم ولی به شدت از تنها اومدن بدم میاد!
با دوست خیالیم میام:))
بعدا باهاش اشنا میشید تو مهمونی;)

مگه الان اینجا همه طرفدار آدمان خب یه شخصیت کارتونی خیالی و ...
خوبه چون من هم میخوام با سایه بیام مهمونی دوست خیالیمه

سامورایی یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 23:02 http://samuraii84.persianblog.ir/

من اینارو نمیشناسم. همون پاندا فقط
لاکپشتهای نینجا هم خوبن. اونارم دعوت کن

اومدم بگم عاشقتم پاندا دیدم نامحرمی وزشته میگم تو جور دیگه حسابش کن اخه تیکه کلاممه وقت هیجان . عاشقتم زدی تو خال از کجا فهمیدی من لاک پشتای نینجا رو هم دوست دارم :

سحر یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 23:00

برای من که اصلا ناخوشایند نیست، خیلی دوست دارم آدم های عجیب و ناشناخته رو ببینم!
بخاطر من مارکز و سیمون دوبوار و دوراس و کیشلوفسکی و کامو و ... وای وای داره خیلی طولانی میشه، کجا جا بدیم این جماعت رو ؟!!!

تخیل وسعتش بی کرانه
البر کامو نویسنده مسخه ؟ چرا اینجوری شده حافظم :( اگه همون پس با کامو گرگور سامسا هم دعوت میکنم شما لیستت رو بگو نگران نباش

سامورایی یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 22:49 http://samuraii84.persianblog.ir/

چه نظریه جالبی
استاد شیفو نمیدونم کدومه ولی من خودِ پاندای کونفوکارو دوس دارم ببینم

استاد شیفو همون موشه است که بهشون کنفو یاد میده
خیلی خب پو رو هم دعوت میکنیم نا سلامتی جنگجوی اژدهاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد