تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

سلاخی بی مورد


بیلی انتظار داشت جنگ و اشکال دیگر جنایات کره زمین ترالفامادوریها را متحیر و هراسان کند . انتظار داشت تلفیق توحش زمینیها با سلاحهای شگفت انگیزی که سر انجام ممکن است قسمتی یا همه ی جهان  بیگناه را به نابودی بکشاند ، ترالفامادوریها  را بترساند . این را از داستان های علمی تخیلی یاد گرفته بود .اما هر گز کسی موضوع جنگ را پیش نکشید تا وقتی که خود بیلی آن را عنوان کرد . یک نفر از میان جمعیت داخل باغ وحش ، از طریق سخنران ، از او پرسید با ارزش ترین چیزی که در ترالفامادور یاد گرفته است ، چیست  و بیلی پاسخ داد : اینکه ساکنان یک سیاره چگونه می توانند با صلح و صفا با هم زندگی کنند همانطور که می دانید ، من از سیاره ای می ایم که از روز ازل درگیر یک سلاخی بی معنی شده است .

نظرات 1 + ارسال نظر
سامورایی چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 19:01 http://samuraii84.persianblog.ir/

فکر کنم بهترین کتاب وونه گاته ولی من همچنان در برقراری ارتباط با وونه گات مشکل دارم. شاید برمیگرده به اولین کتابی که ازش خوندم. نمیدونم

عالیه تعجب میکنم چرا نمی تونی با وونه گات ارتباط برقرار کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد