تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

همیشه بیشترین تلاشتان را بکنید


 مشخصات کتاب من

چهار میثاق

کتاب خرد سرخپوستان تولتک

دون میگوئل روئیز

مترجم دل آرا قهرمان

نشر ذهن آویز


کتابی که  در حال خواندنش هستم وتقریبا رو به اتمام است نکات ساده وخوبی در این کتاب وجود دارد

شاید خیلی هایمان انها را بدانیم امابرای یاداوری دوباره بخوانیم وتمرین کنیم و عمل کنیم

نظرات 2 + ارسال نظر
سامورایی چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 18:57 http://samuraii84.persianblog.ir/

حس میکنم اخلاق و رفتار سرخپوستا و ساموراییا خیلی شبیهن

شاید من که اطلاعاتی در موردشون ندارم اما با دیدن فیلم آخرین سامورایی از اونا خوشم اومد

سامورایی چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 18:56 http://samuraii84.persianblog.ir/

منم یه کتاب دارم به اسم" سامورایی مهربان" (احتمالن منظورش من بودم )نوشته برایان کِلِمر تقریبن شبیه این کتاب توعه و در مورد کارهای زیبا و فکرهای منحصربفردی صحبت میکنه که هر انسانی توی زندگیش لازمه انجام بده برای زندگی بهتر

کتاب بخوبی که از یه دوست وبلاگی بنام بودا گرفتم
خیلی خوشم اومد ازش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد