تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

7

پست عیدانه بنا به دلایلی حذف شد هیچ هدفی نداشتم جز خوشحال کردن شما

نمیدونم شما دنیا رو چطور می بینید

اما به نظرم میشه بی دلیل کسانی رو که نمی شناسی خوشحال کنی

می شه بدون ترس به غریبه ها لبخند زد

می شه ...

می شه ...

می شه ...

فقط به عکس اکتفا میکنم ولی همچنان پروزه ی عیدانه ادامه داره به امید خدا زنده باشم وتوان داشته باشم همه عروسکها رو با اسم خودتون به کودکان مبتلا به بیماری های خاص میدم





نظرات 4 + ارسال نظر
سامورایی چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 19:34 http://samuraii84.persianblog.ir/

خیلیم عالی. حتمن اون داستان سامورایی با شمشیر چوبی رو براشون تعریف کن

حتما می دونم خوشحال میشن
و دلشون میخواد شما رو ببینن همونجور که دلشون خواست سوموکار تنومند رو ببین ولی بجای یه مرد تنومند یه مرد لاغر دیدن وکلی سر به سرش گذاشتن وخوشحال شدن:))

سامورایی چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 19:27 http://samuraii84.persianblog.ir/

اصلنم عجیب نیس. من به خیلی از دوستام که فقط نوشته هاشونو خوندم هدیه دادم و هدیه گرفتم

منم این کار رو کردم ولی نمی دونم چرا یهویی پشیمون شدم با خودم گفتم اعتماد کردن سخته به هر حال تصمیم دارم این دفعه که رفتم شیمی درمانی عروسکا رو ببرم بخش کودکان و به اسم وبلاگیتون به بچه ها بدم در مورد شما مخصوصا میخوام یه قصه براشون بگم قصه سامورایی با شمشیر چوبی

سامورایی چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 18:53 http://samuraii84.persianblog.ir/

خب من اون پست عیدانه ت رو صبح خوندم ولی به دلایلی موفق نشدم کامنت بذارم.
در اینکه میخواستی دوستات رو خوشحال کنی شکی نیس ولی من شخصا راضی نبودم که اینقدر به زحمت بیفتی و برای دوستان عروسکارو پست کنی.
از طرف من هم به کودکان سرطانی سلام کن و امیدوارم یه روز بتونم بیام پیشت و عروسکمو با دستای خودم ازت بگیرم

گفتم که زحمتی نیست ولی نشد که بشه انگار فقط عکسش سهم شما میشه اما مطمعن باش یه روزی خودشون هم به دستتون می رسن شاید اون دنیاهایی که قراره هم دیگه رو ببینیم
فقط نگران شدم که ممکنه برای دوستان سوئ تفاهم پیش بیاد اخه کمی تعجب آوره که از کسی که فقط نوشته هاش رو میخونی هدیه بگیری اما یه روزی یه بسته پستی میاد در خونه هاتون که توش یه عروسک با یه عالمه دعای خیر وانرزی اینو مطمعنم

Whocares چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 16:12

چ کار ارزشمندی
براتون آرزوی سلامتی میکنم

تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد