تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

14

امروز بالاخره موفق شدم برم مطب  مهربون ترین دندون پزشک شهرمون دکتر احمدی عزیز که واقعا معنای واقعی مهربون بودن و به فکر مردم بودن رو به همه نشون داد

شاید باورتون نشه ویزیت  این دندون پزشک مهربون پنج هزار تومنه

خدمات ایشون به بیماران  بیماری های خاص رایگانه

دو سال پیش که  یکی از پتروشیمی های منطقه ویژه دچار آتش سوزی خطرناکی شده بود وشهر در خطر بود آتشنشانان زیادی درگیر بودند این مرد مهربون اعلام کرد که به همه ی آتشنشانان شهر خدمات دندان پزشکی رایگان ارایه میده

شنیدم به کارگران وپاکبانان شهرداری هم خدمات رایگان میده

خیلی دلم میخواست این مرد مهربون رو ببینم  و ازش بخاطر همه خوبی هاش تشکر کنم  به همین خاطر دوتا ازعروسک هایی که دوخته بودم رو کادو کردم  و با خودم به مطبشون بردم  وبهشون هدیه دادم  ،  وقتی بهش گفتم این هدیه کوچیک برای تشکر از همه ی خوبی هاتونه اونقدر هیجان زده بودم از دیدنشون که فکر کنم دکتر طفلی غافلگیر شد   خوشحالم با ایشون از نزدیک ملاقات کردم

امروز فرشته ای رو دیدم که در هیبت یک مرد ظاهر شده بود

خدا رو شکر کردم که هنوز همچین آدمهایی وجود دارند

پ ن: دکتر احمدی خوزستانی نیستند اگه اشتباه نکنم این دلاور مرد باید اهل آذربایجان غربی باشند اینُ گفتم که بگم تو این دوره زمونه که  بعضی از پزشکها  به آدم فقط به چشم  وسیله ی کسب درامد بیشتر نگاه می کنند وهزینه ها وویزت هاشون سر به فلک می کشه و کسی هم نیست باز خواستشون کنه  یه   پزشک مهربون  از شهر ودیارش بیاد تو یه شهر کوچیک واینطور به مردمش اهمیت بده واقعا انسانِ  واقعا فرشته است  متاسفم برای اون دسته از پزشکانی که  با اعتراضشون به دکتر احمدی خواستند بازار کارشون از رونق نیافته  ولی خوبی همیشه موندگار

هنوز اثر داروی بی حسی نرفته وتو بی حسی کامل دهان این پست رو نوشتم که چیزی از قلم نیافته هر چند اصل مطلب رو نمیتونم بیان کنم واز خوبی ایشون و آدمهایی مثل ایشون بگم

همیشه براشون دعا میکنم و از خدا میخوام سلامت و موفق باشند بقول مادربزرگا دست به خاک بزنه طلا بشه 

امیدوارم هر کدوم از ماها با چندتا ادم مهربون  تو زندگیمون روبرو بشیم چون اثر خیلی خوبی داره حالا دیگه خیالم راحته که دندون پزشکی و هزینه های زیادش برای مردم دیگه ترسناک نیست  و کسی هست که‌حواسش به‌مردم شهره

از اسما ر عزیز هم تشکر میکنم که با معرفی ومصاحبه با دکتر احمدی باعث شدند این بزرگ مرد رو بشناسم ( هر چند میدونم اسما خانم هیچوقت متوجه همچین نوشته ای نمیشه ) و شما هم  همشهری من نیستید که بتونید  با دکتر احمدی از نزدیک آشنا بشید اما گفتن ونوشتن از خوبی وظیفه ماست



نظرات 1 + ارسال نظر
سامورایی جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 12:15 http://samuraii84.persianblog.ir/

همین که از مهربونی یه نفر بنویسی تا بقیه متوجه شدن خودش خیلیه. باید مهربونی رو منتشر کرد حتا اگه هیچ کدوم از ما نتونیم دکتر احمدی و دکتر احمدی ها رو ببینیم اما همین که میفهمیم هنوز همچین آدمایی پیدا میشن خودش میتونه تاثیر زیادی روی زندگی خیلیامون بذاره

کاملا درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد