تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

28

امروز بر خلاف روز های دیگه  ، از خواب بیدار شدم حالم خوب بود  الان هم حالم  خوبه و امیدوارم این حال خوب تا ابد ادامه داشته باشه

وقتی بی دلیل حالم خوبه عاشق میشم، عاشق خودم

این اتفاق به ندرت پیش میاد اما حس خیلی خوبیه

و این جمله مدام تو سرم می چرخه

من خودم را همانطور که هستم دوست دارم وتایید میکنم

آرامش وعشق وهماهنگی درون وبرونم را فرا گرفته من ایمن هستم

هیچوقت عشق وعاشقی رو اونجور که بقیه تجربه کردند یا می کنند تجربه نکردم  یکبار خواستم همرنگ جماعت بشم اما کل مسیر رو اشتباه طی کردم :)) بجاش تا دلتون بخواد عاشق خودم شدم وتنهایی هام رو با خودم پر کردم گاهی تنها بودن با خودم عذاب اور میشد اینجوری بود که دوست خیالیم سایه متولد شد ، راستش سایه از بچگیم همراهم بود ولی بودنش همیشگی نبود اما مدتیه که سایه ی گوشه دیواریار غار و گرمابه گلستانم شده  راستش تکیه کردن به خودت خیلی بهتر از اینه که با ادمهای اشتباهی هم مسیر بشی حداقل روح و روان من طاقت خیلی چیزا رو نداره

مانا میگه تنهایی افسردگی میاره

کامران میگه تنهایی فقط واسه خداست ما آدما نباید تنها باشیم

اما من تر جیح میدم تنها باشم  هر چند این حرف  بزرگترین دروغ دنیاست اما به خودم دروغ میگم تا کمتر آسیب ببینم( میدونم بدبینانه ترین حالت ممکنه)

 دقت کردین وقتی دروغی مدام تکرار بشه رنگ وبوی حقیقت به خودش می گیره من با تمام وجود باورم شده که می تونم تنهایی از پس تنهایی های خودم بر بیام واحساس خوشبختی کنم  هر چند گاهی این باور ترک میخوره اما اجازه نمیدم از بین بره زود ترمیمش میکنم





نظرات 1 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 23:00

تنها بودن از بیرون وحشتناک و غمناکه، اما کسانی که باهاش زندگی می کنند چنین حسی ندارند ... به خودت خرده نگیر خورشید و ازش لذت ببر!

اسمش رو نمیشه گذاشت خرده گرفتن
من که گفتم باهاش مشکلی ندارم آخرش دماغم عین پینوکیو دراز میشه می دونم از بس به خودم دروغ گفتم :)))
لذت می برم راستش بی حس شدم نسبت بهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد