تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

معجزه ی هانی


همیشه تو زندگیمون دنبال معجزه های خاص هستیم و از اتفاقات کوچیکی که دور وبرمون رخ میده به شدت غافلیم

میدونم کلیشه ای ترین حرفُ در مورد معجزه زدم  اما واقعا بهتر از این نمیشد بیان کرد

معجزه ای که برای من اتفاق افتاد عضویت تو یه کانال تلگرامی بود تعجب نکنید دقیقا معجزه همین بود

کانال یه دوست وبلاگی که اهنگ های انتخابیش اونقدر حال خوب کنِ  که ادمی دم مرگ رو زنده کرد جدی میگم بهم انگیزه زندگی  می ده علاوه بر حال خوب کنی تعجب بر انگیزه واقعا میشه سلیقه ی یک نفر اونقدر به سلیقه موسیقیت نزدیک باشه که از تعجب  دهنت باز بمونه ؟ :)

 میدونم به این کانال ها وکلا برنامه های تلگرامی خیلی ایراد گرفته میشه اما معجزه ی هانی باعث شد هر روز منتظر یه اهنگ خوب باشم و این انتظار دلیلی بود برای فکر نکردن به پیوند ، مرگ وحضرت اجل  جوری تو اهنگ ها غرق میشم که یادم میره اگه پیوند انجام نشه تا یکی دو ماه دیگه بیشتر با دستگاه دوام نمیارم

و این حس عالیه این جناب هانی خان بطور غیر مستقیم یه معجزه دیگه هم داشتند علاقمند کردن من به عکاسی وقتی دنبال یه سوژه مناسب عکاسی می گردی مجبوری خوب اطرافت رو ببینی ، این خوب دیدن باعث میشه  چیزایی رو ببینی که تو حالت معمول از کنارشون خیلی راحت  می گذری   هیچوقت  اندازه دیروز از دیدن یه گل زرد که احتمالا  گل علف هرزی بود کنار فاضلاب ذوق نکردم وقتی اون گل تونسته  با شرایط سخت سازگار بشه پس من چرا نتونم

ازش عکس گرفتم که همیشه وقتی کم میارم نگاش کنم

از همینجا از هانی دوست وبلاگیم تشکر میکنم بخاطر معجزه هاش

ممنونم هانی

این پست تبلیغ کانال تلگرامی نیست هر چند  بخاطر حس خوبی  که این رفیق ندیده ونشناخته بهم داده بهش مدیونم  ولی وبلاگش رو معرفی می کنم در صورت تمایل خودتون اونجا لینک کانال تلگرامش رو پیدا کنید

هانی نویسنده وبلاگ احتمال اینکه خودم باشم هست

وقتی برای زنده بودن و زندگی کردن دنبال انگیزه باشید کوچکترین چیز میتونه دستاویزی برای بهتر زندگی کردن  و حتی بهتر نفس کشیدن باشه یاد گرفتم بخاطر کوچکترین چیزهای زندگیم از خدا وبنده هاش  قدر دان وسپاسگزار باشم

 وبلاگم برام سر تاسر از این معجزه های کوچیک اما تاثیر گذار بوده  معجزه های  وبلاگی به دوستانی عزیز تبدیل شدن که همیشه کنارم بودن و سنگ صبور شبهای تنهایی بیمارستانم ممنونم از همگی شما ممنونم




نظرات 4 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 16:49

خب پس حتما می بینمش اگه انقدر حال تو رو خوب کرده، اما خب اون تلگرامو ندارم که برم توی کانالش!

امروز که حسابی غافلگیر شدم هانی برام یه اهنگ از خواننده مورد علاقم گذاشته بود بدون اینکه بدونه عاشق اون خوانندم و نوشته بود برای خورشید چقدر این بشر خوبه

هانی سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 14:43 http://hanihastam.blog.ir/

داری دست روی نقطه ضعف من میذاری

قلیه ماهی؟یا غذاهای محلی بختیاریا پس زودبیا

هانی سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 14:25 http://hanihastam.blog.ir/

به‌به! پیشنهاد وسوسه برانگیزی بود. مشتاق دیدار. ایشالا فرصتی دست بده یه روز خوب

انشالله
منتظرتم با یه قلیه ماهی تند وترش خورشید پز :))
هر چند میدونم برات جذابیتی نداره تا اون موقع سعی میکنم غذاهای محلی بختیاری یاد بگیرم

هانی سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 14:05 http://hanihastam.blog.ir/

خورشید عزیز
خوندن این حرفا از یه دوست ندیده خیلی برام ارزشمند بود و حس خوبی بهم داد. خوشحالم که تونستم بخشی از حال خوبت باشم و البته مسلمه که من شایسته این همه لطفت نیستم.
آرزو میکنم هر چه زودتر اتفاق خوبی که منتظرش هستی(م) بیفته برات و از روزهای خوبِ بعدش بنویسی برامون. برقرار باشی

شاید به نظر خودت شایسته نباشی و اینو لطف بدونی اما من حس واقعیمو گفتم
منتظرت هستم بیای اهواز تور اهواز گردی با کمال میل پذیرای شما خواهم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد