تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

34

خدای در های باز 

خدای درهای بسته  مارا از این آستانه برهان


بالاخره لپ تاپم درست شد حالا می تونم عکسایی که از بهار کوتاه  جنوب  گرفتمُ  به در و دیوار این خونه آویزون کنم شما ببینید

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 16:47

به نظر من هم خیلی زیبا هستند

عکساتو هم دوست دارم ... خوبه که باز می بینمشون!

خودم این عکسو خیلی دوست دارم
قراره بیشتر از اینم ببینید

هانی سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 23:39

چه قشنگههه

ولی من لپ تاپمو فردا تحویل می گیرم :))

این گلا رو لابلای گندما پیدا کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد