تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

48

همین حد بگم که دیروز وامروز اصلا روز خوبی نبود به دو دلیل سلولهای سرطانی علاوه بر ریه به یه قسمت دیگه هم مهاجرت کردن  روند درمان سخت تر شده  دوم اینکه دیروز بعد از ظهر مهسای سه ساله هم به دلیل سرطان خون فوت کرد و من تمام شب تا صبح رو گریه کردم و باقی ماجرا هم پیش خودم می مونه که اوقاتتون تلخ نشه بریم سراغ هولدن کالفیلد که تو پست قبلی گفتم بالاخره تمام بعد از یکسال وسه بار تلاش ناموفق ناتور دشت، کامل خونده شد خوندن این کتاب برام مثل جون کندن سخت بود  چون بخاطر همذات پنداری شدیدم با هولدن مدام تصمیم می گرفتم  نخونم ونیمه کاره رهاش کنم اما چون کتابی غیر از ناتور دشت همراه نداشتم خودمُ مجبور  به خوندنش کردم مثل باقی کتابهایی که خوندم وازشون با هیجان نوشتم نبود ولی تو شرایط تلخ بیمارستان مسکن خوبی بود

نیاز به تعریف نداره چون هولدن کالفیلد و ناتور دشت اونقدر مشهور و معروف هستند که حرفی بزنم اضافه گویی  کردم

فکر می کردم خیلی حرف داشته باشم اما چون نمیخوام اوقاتتون تلخ بشه از خیلیاش فاکتور گرفتم

قسمت خوب  دوروز آخر هفته دیدن بابایی سرماخورده از پشت پنجره   وتلفنی صحبت کردن باهاش بود 

تا یادم نرفته داشتم فیلم  فرقه ی  قاتلین رو می دیدم که مادر جان سر مچمُ گرفت و گفت دیدن این همه صحنه ی خشن فکر نمی کنی  برات خوب نباشه و از اینکه مثل بچه ها باهام رفتار کرد دلخور شدم خب یکم هیجان نفسگیر بد نبود ولی لپ تاپُ گذاشتم یه گوشه وروتخت خوابیدم پشت به مامان درست مثل بچگیام یعنی من قهرم ، دلخورم ومنت کشیم قبول نیست  اگه مثل دفعه ی قبل بابا پیشم بود فیلم که می دیدم هیچ قاچاقی بستنی هم میخوردم 

امشب میخوام فیلم چارلی وکارخانه ی شکلات سازی رو ببینم  البته اگه دردی چیزی نداشته باشم وباز نزنه به سرم نصف شبی با گریه بدبختی رو از خواب بیدار کنم و نگرانش کنم

اون موقع که امیر خدا بیامرز زنده بود چون یه جورایی برنامه ی تزریقمون رو با هم هماهنگ می کردیم وقتی مزد به سرمون تا صبح به جون هم غر می زدیم اما از وقتی اون رفت و من تنها شدم یا مانا یا داداشم جورمُ می کشن بخاطر همین میخوام یه ربات انسان نما بخرم واسه اینجور مواقع

خوبه من به شماها دسترسی ندارم تو اینطور مواقع لیست تلفنمو باز میکنم اونقدر بالا پایین میکنم تا ببینم کدوم بخت برگشته رو بیدار کنم :))



نظرات 5 + ارسال نظر
سحر شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 20:09

بندباز این شوالیه ی نور رو از کجا آورده؟! خیلی باحال بود!

چارلی فیلم خوبیه، امیدوارم بتونی راحت تماشاش کنی ... در ضمن شماره مو برات می فرستم، همون نصف شب ها زنگ بزن، چون روزها برنمی دارم

امیدوارم تماس نصف شب دیگه لازم نباشه یه مسکن فیل کش میخورم تا صبح میخوابم
بابت شماره هم تشکر ذخیرش میکنم ولی امیدوارم مجبور نشم نصف شب از خواب بیدارت کنم

بندباز شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 11:33 http://dbandbaz.blogfa.com/

بابت این جمعه و شبی که سخت گذشته بهت، خیلی متاسفم خورشید... بهت با افتخار نگاه می کنم که می تونی این اتفاقات رو از سر بگذرونی... من نمی تونم... واقعا نمی تونم... گمونم برای همین تفاوت قدرت هاست که خدا یه سری تجربه ها رو به یه سری از آدم های خاص میده... آفرین به تو دختر... تو واقعا شوالیه ی نوری
بهت ایمان دارم و برای سلامتیت از صمیم قلبم آرزو می کنم هر چه زودتر خوب بشی. خوب ِخوب ِخوب...

یه کامنت پر انرزی برای روزای بی حالیم که هی بخونم وبخونم ولبخند بزنم و باورم بشه شوالیه هستم
قبلا که بهت گفته بودم وقتی می گی شوالیه قند تو دلم آب میشه

هانی شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 01:13

تعریف چارلی رو زیاد شنیدم. فیلم قشنگی به نظر میاد اینطور که میگن.

عالیه دیشب که نشد ببینمش اما قبلا یه تکه هاییش رو دیدم مگه میشه فیلمی جانی دپ توش باشه و بد باشه؟ :))
اول کتابشو بخون بعد فیلمشو ببین

علی شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 00:57 http://lajani.blogsky.com

من یه وضعیتی دارم که دوستام وقتی گیرن حتما میان سراغ من...توی این موارد همیشه اول لیستم....
شماهم جزء لیست دوستایی هر وقت توی لیستت حوصله گشتن نداشتی بگو شمارمو بت بدم

ممنونم واقعا ممنونم اما یکی دو بار که وسط خواب شیرین بیدارت کردم و تا مرز سکته رسوندمت واقعا از پیشنهادت پشیمون میشی:))) همون مانا و داداشم فعلا کافین اب بندی شدن اگه لازم شد چشم حتما بهتون اطلاع میدم

الهام جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 21:48

من ناتور دشتو نخوندم راستش اینقدر هی همه راجع بش یه چیزایی گفتن که می ترسم برم طرفش

والا من حاضرم شمارمو بدم
تا ساعت 2 شب هم معمولا بیدارم
تازه شادم میشم با یکی حرف بزنم

بخونش ضرر نمی کنی شاید به سلیقه شما جور باشه و خوشتون بیادمن فقط تعریف شنیدم
ممنونم لطف داری اما از پیشنهادت پشیمون می شیا :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد