تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

کالوینو محبوب من


از کالوینو قبلا سه کتاب به نامهای 

ابر الودگی 

سودا گردی در ساخت وساز 

و شوالیه ناموجود رو خوندم الان میخوام بارون درخت نشین رو بخونم 

قبلا گفتم این نویسنده محبوب من ، عشق جان منه و تضمین میکنم اگه کتابی ازش بخونید حتما شیفته اش خواهید شد 

به نظرم هیچی که نخونید سه گانه ی شوالیه ناموجود بارون درخت نشین و ویکنت شقه شده رو که جز شاهکارای  عشق جانمان است بخونید وگرنه نصف عمرتون بر فناست :)) از ما گفتن بود

اون نشانه های کتابم برای رفیق هیچ کسم درست کردم واون کارتم برای دل خودم 

رسم بر اینه که با خرید یه کتاب جدید یه نشانه کتاب جدیدم متولد میشه و تا الان ده پانزده نشانه ای دارم وسر فرصت همراه کتابام عکساشونُ میگذارم ببینید 

مشخصات کتاب من 

بارون درخت نشین 

ایتالو کالوینو 

ترجمه مهدی سحابی 

اساتید گفتن فقط ترجمه ی سحابی ، پس فقط با تر جمه مهدی سحابی بخونید


نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 12:38

سلام
من یکبار این کتاب فوق العاده رو خوندم.
لذت بردم اما احساس میکنم خیلی بیشتر از اینا میتونستم ازش لذت ببرم.
برا همین بزودی دوباره بالای درخت نزد کوزیموی کتابخوان خواهم رفت
اگر شبی از شبهای زمستان مسافری هم کتاب خیلی خوبیه . اما به هیچ وجه شبیه به این کتاب و دیگر کتابهای کالوینو نیست.
امیدوارم بخونید و لذت ببرید. البته شایدم خونده باشید

سلام
اگر شبی از شبهای زمستان مسافری رو هدیه گرفتم اما هنوز نخوندم
بارون که عالی بود امیدوارم دوباره بخونید وحسابی لذت ببرید

سحر شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 22:13

وای منم از مدتها قبل می خوام برم سراغ کالوینو و نشده

من تعریف "اگر شبی از شبهای زمستان مسافری ... " رو هم خیلی شنیدم.

همش خوبه کالوینو عشقه

اسپریچو شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 16:07 http://esprichoo.blog.ir

http://bayanbox.ir/view/6030316137503912439/IMG-20170506-160321.jpg

اینم عکس بستنی، دست تنها منظره بهتری برای عکس گرفتن پیدا نکردم، جاتم خالی(((:

ممنونم

سامورایی شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 11:56 http://samuraii84.persianblog.ir/

چرا نگفتی منم ترجمه سحابی رو بگیرم
ترجمه‌ی پرویز شهدی رو گرفتم

اینجا هم یهویی یادم اومد بنویسم شرمنده خورشید خجالت زده محو در اسمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد