تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

تانگوی چند نفره

ارامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه .

55


یکی از نصیحت هایی که بابام به منو داداشم می کنه اینه که محبت بی قید وشرط به آدما یه جور بیمه عمر محسوب میشه پس تا می تونید به اطرافیانتون محبت کنید  ولی هیچوقت انتظار باز گشت نداشته باشید ، محبت کردن حال آدمُ خوب میکنه وهمین حال خوب بهترین جایزه است 

وقتی پارچه ونخ وسوزن دست گرفتم و عروسک هایی برای خیریه دوختم وقتی برای خوشحال کردن دوستای وبلاگیم دست به دوختن عروسک های دلخواهشون زدم هیچوقت انتظار جبران نداشتم ،  به هیچ چیزی فکر نمی کردم جز تصور لبخند وذوقشون و تنها سهم من تصور شادی یه آدم بود ، کسی که نه می بینمش و نه می شناسمش 

یه چیز جالب اینکه اکثر دوستای وبلاگیم مثل خودم عروسک جغد دوست دارند و اولین هدیه جغد من نصیب رفیق بد مست شد دوستی که من خواننده خاموش و گاهی روشن وبلاگش بودم 

دومین هدیه به رفیق هیچ کسم تعلق گرفت که نشد براش پستش کنم و یک ساله که تو کمده 

سومیش و چهارمیش و..... 

این مدت هم که عروسک های زیادی دوختم وبه بچه ها هدیه دادم از طرف شما دوستان وبلاگی 

هیچوقت جز همون تصور لبخند از کسی چیزی نخواستم هر چند که عزیزانی هم لطف کردند و کتابهای ارزشمندی بهم هدیه دادن 

ولی میخوام بدونید حال خوش خودتون و دلتون برای کسی که معلوم نیست چقدر دیگه زنده می مونه باارزش تر از هر دارایی میخوام به خودم وهمه ثابت کنم که اگه قطره ای از اقیانوس آلوده شده پس نمیشه به کل اقیانوس تعمیمش داد هنوز نیروی خیر وخوبی قدرتمنده  اونقدر دنیا بد نشده که از آدما ناامید بشم

هیچوقت فکر نمی کردم یه روز وبلاگ دوست عزیزی  با همچین پستی روبرو بشم 

پستی که بیشتر از ده بار خوندمش ، خجالت کشیدم از این همه لطف چون تو این طور مواقع زبونم بند میاد ونمی تونم چیزی بگم  خوشحال شدم  و بغض کردم چون روزی که اون عروسکها رو دوختم   تو دلشون یه عالمه عشق و محبتی که  از طرف خدا تو وجودم امانت بودُ گذاشتم و یواشکی تو گوش عروسکا گفتم که از رفیق ناشناختم مراقبت کنند 

درست مسوولیتی که به همه ی عروسک هایی که تو  این سالها دوختم وبه آدمای مختلفی هدیه دادم سپردم 

وقتی معلوم نیست که اونقدر زنده می مونید که شاهد خیلی چیزا و تغییرات تو دنیا باشید وقتی دلتون میخواد اون لحطه که حالتون خوبه همه مردم دنیا هم با شما شادباشن و مطمعن نباشید که این اتفاق خواهد افتاد  دست به کار می شید وایده ی عروسک های مهربانی رو عملی  می کنید  عروسک های من حامل پیام عشق و محبت بی قید وشرطی هستن که خدا به ما امانت داده و پدرم وصیت کرده بچه هاش منتشر کننده اون تو این دنیای پر از سختی باشن 

پس من فقط وفقط وظیفه ام رو در قبال شماها انجام دادم  و هیچ کار خاصی نکردم که بخوام تا این حد مورد لطف قرار بگیرم باور کنید این حرفا واقعی ترین حرفایی که می شه شنید و تعارفی توش نیست 

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 02:25

این پستت رو با بغض خوندم
دختر مهربون و هنرمند
همیشه شاد باشی خورشید جان

ممنونم

سامورایی شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 12:49 http://samuraii84.persianblog.ir/

در مهربانی شما هیچ شکی نیست

لطف دارید همونجور که گفتم فقط وظیفه ایی که دارم و خواسته ی پدرمو انجام دادم

هانی جمعه 5 خرداد 1396 ساعت 09:10 http://hanihastam.blog.ir/

چیزی که مسلمه اینه که تو دل پر از محبتی داری و داری انرژی مثبت این محبت رو وارد زندگی دوستات هم میکنی و این خیلی ارزشمنده. دل مهربون کمیابه توی دنیای ما و خوشحالم که صاحب یکی از این دل های مهربون دوست منه. هر چند یک دوست نادیده باشه.

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد